|
Seagate HD RMA spørgsmål |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2013 kl. 14:42 |
Jeg har en Seagate CONSTELLATION ES drive - 7200-RPM SATA - 2000 GB. Disken fejler i QNAP NAS, men Seagates program Seatools kan ikke finde fejl på disken. Seagate skriver at jeg selv skal betale, hvis disken ikke fejler noget. EDIT: Emnet rettet
Redigeret af Brixen - 06-September-2013 kl. 18:57 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sørg for den ikke virker.. lol
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Ville prøve at høre forhandleren. Ikke alle steder tager penge for kontrol
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Harddisken er 3 år gammel, derfor henvendte jeg mig direkte til Seagate, da de giver 5 års garanti. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
Jeg havde nok blot sendt den af sted.
Det kan være svært for Seagate at bevise den ikke virkede. Desuden har jeg hørt en lille pipfugl synge om at alle harddiske bliver byttet uden diskussion hos WD & Seagate. (Uden jeg dog kan garantere dette).
|
|
![]() |
|
Så ryger den afsted. Den vil i hvert fald ikke virke i min NAS. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hvor lang tid tager sådan en sag? Jeg har sendt harddisken, og kan se på T&T at den er modtaget i Sverige for en uge siden. Men på min ordre på Seagate står der at den ikke er modtaget.
Skal den sendes til USA fra Sverige? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
lyder lidt underligt, jeg sendte for et par måneder siden 2 stk til ombytning, sendte dem godtnok til Tyskland, men jeg havde 2 ombyttede disk ca 1 uge senerer
|
|
![]() |
|
Ja, jeg synes der går lidt lang tid. Men det er ikke akut, da jeg har sat en WD Red harddisk i min NAS nu. Den skal bare nå at komme inden den næste står af. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Løst.
Jeg modtog en "refurbished" disk i dag. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Virker den så i din NAS?
|
|
![]() |
|
Så kører det.
![]() Redigeret af Brixen - 16-September-2013 kl. 15:07 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |