|
Sejrsen Atmos 7.2.4 |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Forfatter | ||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Yesss...2 x 18" ![]() |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
|
arj jamen det er jo sygt :-) de må sku kunne levere noget af et tryk i dit rum :D
|
||
![]() |
||
Bitz^^ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
|
Ser rigtigt lækkert ud bliver godt med nogle nye billeder med det nye grej du har fået dig
![]() |
||
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2 SUB 660 x 2 Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100 Projekter: BenQ W700+ |
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Hey ya all
Har opdateret tredje post i tråden her med nyet billeder. Jeg har fået en Yamaha CX-A5100 processor og fået lofthøjtallere, så nu køres der atmos og intil videre er jeg begejstret. Har du kun set 2 film. Hvor højt har I andre side surround'erne til at hænge? Læste mig til at de skal være i ørehøjde eller lidt over lige ud for ørerne, hvor mine tidligere hang højere og lidt længere bagud. /Sejrsen |
||
![]() |
||
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
|
Mine er rykket ned til 130 cm over gulv til diskant.
Side højttalerne er lige rykket 20 cm bagud i forhold til lytte position da mit rum ikke er så stort, var de lige ud for lytte position var det som at have hovedtelefoner på. Kan se du allerede sælger Procella sub, hvad skal skifte den ud ? |
||
![]() |
||
|
Hvis jeg mod forventning finder en køber, så kunne P15 være et godt bud. Dens formfaktor passer lidt bedre til mig. Elles har jeg jo mine DXD-808. De når dog knap så dybt med 8" enhederne , som p18 gør med 18" enheder :) |
||
![]() |
||
Rosenkvist ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2011 Sted: Århus Denmark Status: Offline Point: 56 |
|
Så fed setup samt bio du har bygget dig 😤👍👌
|
||
Hilsen Thomas
(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio ) |
||
![]() |
||
|
Takker
Har nu rodet med atmos i et par uger og vil godt sige at jeg er meget tilfreds! Det har givet en fornyet glæde ![]() Mit rum er jo ikke voldsomt stort ca. 4x6 m og man sidder forholdsvis tæt på sidesurroundsene (som i mit tilfælde er Procella p6). Jeg oplever indimellem lyden som værende lidt for lokaliseret i netop de højttalere. Jeg pønser lidt på at prøve at skifte dem med mine mksound s95t. Jeg ved at det ikke er i Atmos ånden, me kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der har gjort erfaringer med det? |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
mine erfaringer er at en dome spreder lyden væsentlig mere , end eks P6ernes waveguide gør. Waveguiden i P6erne begrænser og kontrolere spredningen . Mit rum er MEGET smalt ( 2,8m bagest ) og da jeg skiftede mine P6ere med De Revel jeg har pt. var det meget tydeligt at højtaleren ikke gjorde så meget opmærksom på sig selv. Så min anbefalding er at gå til en monopol Dome højtaler. Jeg havde stor succes med det |
||
![]() |
||
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
|
Jeg hørte Streckers MK Atmos setup hvor han havde SS-150 og det er til dato et af de bedste Atmos setup jeg har hørt, så har du dem liggende ville jeg klart prøve det koster jo ikke noget.
Og jeg har også været så heldig at høre P.las bio med Procella P6 og med Revel og kan kun bekræfte hvad han siger omkring forskellen mellem de to. P.las har i dag en af de mest harmoniske overgange, spredning på lyden jeg har hørt, klart en af de absolutte bedste bioer hvis ikke den bedste jeg har hørt til dato. |
||
![]() |
||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
|
Ser totalt fed ud. Hvordan har du sat ws30 fast i loftet?
|
||
![]() |
||
HHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2017 Status: Offline Point: 86 |
|
Hvordan er de Cambridge Audio WS30??
Er på udkig efter nye højtalere til surround og loftet og de virker rigtig Interessante grundet den forholdsvise flade konstruktion. Men Hvordan er lyden i dem? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |