|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Forfatter | ||
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
|
Selv tak :) Ikke helt for den nye Selector HD understøtter ikke EPG som det er nu, så den funktionalitet mangler. Du kan kun se "Vises nu og næste" på Selector HD og den har heller ikke Tekst TV.
Redigeret af DrRetina - 18-Maj-2006 kl. 22:07 |
||
![]() |
||
Ayla ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
For at svare på mit eget spørgsmål. Fandt denne her: ![]() Specificaties Samsung DCB-360R:
![]() |
||
/Martin
|
||
![]() |
||
Biojensen ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Jeg er lige kommet hjem fra TDC kable tv præsentationen af den nye HD selector og den skuffede ikke super godt billede Tak til TDC for et godt arrangement |
||
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
||
![]() |
||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
Ja, den har odds lidt imod sig. Samsungs ser umiddelbart 3x dyrere ud. Alle generationer af Selectorer er i øvrigt fremstillet af Sagem, Lennon.
|
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
![]() |
|
Dem fra TDC kabelTV sagde, de ville følge med på debatten her på recordere.dk, så det kan jo være der kommer nogle TDC kommentarer. Men ellers et godt arrangement, tak TDC og Recordere.dk. De sagde det var første gang, de havde lavet en sådan præsentation, men kan da huske tilbage på den gang TDC indførte Selector i slutningen af 90´erne, hvor jeg var til et stort arrangement for beboerforeninger. Med Hans Otto Bisgaard og Finn Nørbygård. Den gang var jeg betaget af designet, har iøvrigt fortsat den gamle selector |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Et indstikskort havde absolut været,at foretrække!! Men HDMI/digital hele vejen ind i skærmen,er dog et fremskridt, - og vi vidste vel inderst inde godt,at HDTV over en bred front, trods alt er lidt ude i fremtiden ?? |
||
![]() |
||
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
![]() |
|
Men netop derfor, burde den måske også være mindst på højde med de tidligere modeller mht. til funktionalitet, senest i løbet af juli/august |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
|
En fin demo fra TDC's side tak for det. Er spændt på kanaler der kommer til boksen, det kunne TDC desvære ikke oplyse om nu. Bortset fra at boksen ikke er køn, så syntes jeg den er helt OK med tilslutninger. Et plus at den kan køre scart rgb og HDMI på samme tid. Jeg skal have en af de 5000 der kommer. mvh Hans |
||
![]() |
||
nightbird ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|
Man skal godt nok være vild med fodbold for at betale 2500 kr for den monstrositet... Aldrig har jeg set noget så grimt! |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
|
lidt sort maling og så er den da OK Hans |
||
![]() |
||
![]() |
|
Eller gemt væk bag en låge. Signalet på Fjernbetjeningen var vidst ret kraftigt
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Pallec - 18-Maj-2006 kl. 22:38 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |