|
Selector HD - Feedback til TDC |
Besvar | Side <12345 113> |
Forfatter | |||
KOS.
Bruger Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Sendt: 05-Juni-2006 kl. 20:58 | ||
Se det var jo en nyhed der vil noget ,som jeg har skrevet tidliger vil jeg lever min HD box tilbage tirsdag,men er kommet frem til at jeg vil bytte den til en ny tirsdag da den HD box jeg har må være en Mandags model++
Redigeret af KOS. - 05-Juni-2006 kl. 21:03 |
|||
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Sendt: 05-Juni-2006 kl. 21:27 | ||
Jeg gad vide, om TDC var bekendt med den fejl da de startede på at sælge HD boksene - det lyder ikke som om kunderne er blevet gjort opmærksom på fejlen (og at det vil blive rettet) da de købte. Hvis TDC ikke var bekendt med det, hvor meget test har de så lavet på disse nye boksene ???? Jeg undres bare........... PS: C More HD kanalen er en rigtig god nyhed, til det vil jeg sige : Godt gået TDC !!! Mvh Peter Redigeret af Prasmus - 05-Juni-2006 kl. 21:28 |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 05-Juni-2006 kl. 21:54 | ||
Det hele falder vist igen tilbage på den meget sene deadline for de endelige HD chipset. Alt omkring udvikling, produktion, levering og sluttest har jo næsten foregået i forgårs (billedeligt talt). Jeg kan heller ikke forestille mig, at Sagem havde ladt fejl i driverne slippe ud i færdige produkter, hvis de havde fanget den i god tid inden. Jeg er ikke så bekymret over at det driller lidt med de nye bokse. Der skal nok komme styr på det. Men tilhører man den forsigtige type, og iøvrigt er ligeglad med VM, så vent dog med at købe til problemerne er løst. Hører man til dem der vil være først med det nye, og måske går højt på i fodbold, så springer man på vognen nu. Men venter så lige en måned eller to med at sælge den gamle Selector Selvfølgelig kunne det have været rart, om VM lå til næste år og vi var henne omkring julen 2007 nu. TDC har lige frigivet en lækker ny Selector, i et smart design, her op til julehandlen. Alt virker perfekt, og alle er glade.... Lige nu er Selector HD så mest velegnet til HD ... og her er det meget glædeligt at høre om C More HD tilbudet. Så har man ligesom noget at fordrive ventetiden med /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Biojensen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Sendt: 05-Juni-2006 kl. 21:56 | ||
Det var da dejligt med lidt gode nyheder det er jo ikke dem der har været flest af siden de første HD selector er kommet ud til forbrugerne. |
|||
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 11:04 | ||
Man må vel forvente at Auto på HDMI er noget der er fastlagt at komme i en opdatering, da funktionen står i guiden. |
|||
OTol
Super bruger Oprettet: 05-Marts-2006 Status: Offline Point: 253 |
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 11:20 | ||
Fantastisk nyhed. Virkelig flot gået TDC. Jeg er meget spændt på at høre de første anmeldelser, de må jo snart være på trapperne. Jeg har forgæves forsøgt at få en HD-selector i vores lokale TDC butik. |
|||
jdg1
Bruger Oprettet: 03-Juni-2006 Status: Offline Point: 135 |
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 12:19 | ||
Jeg skal nok kigge på det, når jeg har fri fra arbejde i aften |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:07 | ||
Hvilken TDC butik kan levere ? Jeg har prøvet Køge, Roskilde, Hundige, Tåstrup uden held Mvh Hans |
|||
jdg1
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:08 | ||
Prøv evt. Speakers Corner i KBH. |
|||
Ayla
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:22 | ||
De har dem ikke. Man kan blive skrevet op. Nogle der kender et sted, der har dem på lager i KBH? |
|||
/Martin
|
|||
Ayla
Super bruger Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:26 | ||
Hej Lars Du skulle vel ikke have frekvenserne på de nye HD kanaler, så jeg kan prøve at fange dem på DVB-C? Takker... Update: Har fundet HD 2 nu på 610 Mhz (super flot billede :)) HD 1 er måske slet ikke åbnet endnu? Redigeret af Ayla - 06-Juni-2006 kl. 14:33 |
|||
/Martin
|
|||
jdg1
Sendt: 06-Juni-2006 kl. 14:30 | ||
hmm...det var godt nok hurtigt. De havde en hel stabel stående, da jeg hentede min i lørdags. |
|||
Besvar | Side <12345 113> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |