recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selectorboks til dumpingpriser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelectorboks til dumpingpriser

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
bentol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Hej Bent,

Hvis jeg var ansat i TDC eller du havde spurgt hér, havde jeg gerne fortalt dig det, så du ikke fik den kedelige overraskelse med, at grundpakkens kanaler ikke kan modtages digitalt, når man altså kun har abonnement på grundpakken.

Til andre: Det er nok en god ide at (nær)læse på TDC's sider om betingelser, forudsætninger og programpakker m.m., hvis man overvejer at få sig en Selector-boks.

Hej Casper

Det er jo ikke alle kunder der er lige godt indformeret før de går i en TDC butik, dét var jeg åbentbart heller ikke, havde så forventet at når man nu fysisk går ind og bestiller et given produkt, at blive ordentlig informeret, det syntes jeg der mangler i mit tilfælde.

Bent
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:14

Hej mgmg,

I get it. Og det er trist, når man møder uforudsete skuffelser.

Derfor skrev jeg også 3 minutter før dig dette:

Til andre: Det er nok en god ide at (nær)læse på TDC's sider om betingelser, forudsætninger og programpakker m.m., hvis man overvejer at få sig en Selector-boks.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Christian81 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af charleston charleston skrev:

Dem der har kabel tv fra Telia-Stofa. De får 2 måneder canal+ og deres udgave af en Selector boks gratis.  Det kan man da forstå

Det kunne TDC nok aldrig finde på



Jeg syntes faktisk, at TDC's tilbud er bedre. Jeg har "købt" en selector boks med canal+. Ja købt er faktisk så meget sagt, for jeg fik boksen gratis. Derudover fik jeg 30% rabat på canal+ i de første 12 måneder, således, at jeg altså kun skal betale 149,- i måneden plus et årligt kort gebyr på 199,- :)
Til top
bentol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:19
Bortset fra kunde betjeningen så er tilbudet med en selector gratis ved abonnement på chanal+ et år til 149 kr pr. mdr. da rimelig OK
Bent
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:20

Bentol:

Det var lige din situation jeg tænkte på da jeg skrev at det er strengt.

Charleston:

Sådan skal det være.

Carser:

Vi havde Selector i en årække, men her i huset er der også demokrati. Min kone gav mig et valg mellem at fortsætte med K56 modem eller aflevere Selectoren mod 512 op/ 512 ned. Hvad tror du jeg valgte

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:20

Oprindeligt skrevet af bentol bentol skrev:

Det er jo ikke alle kunder der er lige godt indformeret før de går i en TDC butik, dét var jeg åbentbart heller ikke, havde så forventet at når man nu fysisk går ind og bestiller et given produkt, at blive ordentlig informeret, det syntes jeg der mangler i mit tilfælde.

Det kunne gøres bedre, enig. Vi giver hermed ekspedienten en lille næse. 

Jeg oplevede selv, at de midt i kampagnen havde udsolgt i flere butikker og måtte købe min nye et helt andet sted.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Carser:

Vi havde Selector i en årække, men her i huset er der også demokrati. Min kone gav mig et valg mellem at fortsætte med K56 modem eller aflevere Selectoren mod 512 op/ 512 ned. Hvad tror du jeg valgte

Skilsmisse!

Nej, det er fis og jeg savner ved Gud ikke analog opkobling til internettet. Men jeg ER glad for digitalt TV og føler mig ikke spor snydt af TDC.

Nu ser jeg også, at Christian også synes tilbuddet, han har benyttet sig af, er helt i orden på prisen.

I øvrigt er grunden til, at jeg skrev, du var hård ved TDC disse ord: Det er sku da strengt. 

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 18:04
Nu mit store spørgsmål, hvad vil i gøre med alle jeres nyindkøbte (gamle) Selector, når der om få mdr. kommer en ny med de nyeste teknologier og HDMI udgang ??

Redigeret af Peter Pan - 20-Marts-2006 kl. 18:19
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 18:17

Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Nu mit store spørgsmål, hvad vil i gøre med alle jeres nyindkøbte (gamle) Seletor, når der om få mdr. kommer en ny med de nyeste teknologier og HDMI udgang ??

Jeg personligt vil fortsat bruge min og har ikke TV med HDMI.



Redigeret af Carser - 20-Marts-2006 kl. 18:19
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
bentol Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 18:46

Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Nu mit store spørgsmål, hvad vil i gøre med alle jeres nyindkøbte (gamle) Selector, når der om få mdr. kommer en ny med de nyeste teknologier og HDMI udgang ??

Hej PP

Problemet er heller ikke så stort for mig endnu, ingen HDMI på CTR, hvad mener du lige med ny teknologi, bliver det ikke bare en selector med HDMI?

Det er selvfølgelig også godt for dem med Proj. og Fladskærme.

Bent
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 19:14

Bent

Jeg har siden jeg skrev det forige indlæg ledt efter det sted hvor jeg for ca. en mdr. siden læste om nyheder i ny selector 2006, men jeg kan ikke finde det HJÆLP--- Hjælp

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2006 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Nu mit store spørgsmål, hvad vil i gøre med alle jeres
nyindkøbte (gamle) Selector, når der om få mdr. kommer en ny med de
nyeste teknologier og HDMI udgang ??


Den nye er jo kun nødvendig hvis man vil se HD, og det betyder sikkert, at
man skal abonnere på en pakke med HD kanaler.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu