recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sennheiser HD558 3.5mm jack??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sennheiser HD558 3.5mm jack??

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Oprindeligt skrevet af michael9000 michael9000 skrev:

Stikket i ørerne virker bekendt (rund med 2 halv-flade sider). Kig efter et kabel til Sennheiser HD 200

Har os læst lidt om det kabel, men kan bare ikke finde det nogen steder overhoved, kan du evt. finde et link? (skal være til butik her i dk.)
Undskyld mig....men 2,5mm microjack ER 2,5mm microjack og 3,5mm minjack ER 3,5mm minijack
lyder åbenbart ikke som om at du selv gider prøve at gøre noget for det - du har fået masser af forslag..
ellers så gør som du skriver"send lortet retur" og så husk at se bedre efter næste gang du bestiller!!Angry
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:22
Muligvis sådan et kan gøre det. Men kan ikke lige lure, om det har samme kliksystem.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Muligvis sådan et kan gøre det. Men kan ikke lige lure, om det har samme kliksystem.

i know, men så helst gerne det ku bestilles fra dk, udenlandske sider og mig er ikke noget specielt godt match. og har som sagt kun små 10 dage til at få det afprøvet i, for hvis det ik virker skal hørebøfferne retur.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:32
Sikke dog en masse brok for så lidt.
Omvendt kunne det være værre, de kunne være kommet med dette:

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Sikke dog en masse brok for så lidt.
Omvendt kunne det være værre, de kunne være kommet med dette:

Så havde jeg skreget, bogstaveligt talt!! LOL
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:41
Findes osse i dk ved at søge på google med varenummeret på danske sites: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=400563. Men nu opgi'r jeg også - der er nævnt masser af muligheder i tråden.

De steder jeg har kigget, fremgår det at hovedtelefonerne har 6,35mm (1/4") stik, så du kan næppe klandre Sennheiser for at stikket ikke passer dig. Så du må rette dine negative udtalelser mod dig selv... Tilbage til forhandleren med dem og tjek så stikket inden du bestiller det næste par
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:45
Ellers må du købe et her: Link - så er det osse super kvalitet og koster lige så meget som hovedtelefonerne ;)
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 22:09

Oprindeligt skrevet af michael9000 michael9000 skrev:

Stikket i ørerne virker bekendt (rund med 2 halv-flade sider). Kig efter et kabel til Sennheiser HD 200

Har os læst lidt om det kabel, men kan bare ikke finde det nogen steder overhoved, kan du evt. finde et link? (skal være til butik her i dk.)
Jeg ved at både arteq.dk og 4sound.dk (aalborg) har solgt HD200, så de kan måske bestille et kabel hjem.

Hvis det vil hjælpe kan jeg finde de fysiske mål på HD200-stikket når jeg skal på arbejde på torsdag (hvis jeg ikke har smidt dem ud)

Edit:
Kender du ikke nogen som kan finde ud af at bruge en loddekolbe? Så kan stikket skiftes for under en 10'er...

Redigeret af michael9000 - 03-April-2012 kl. 22:12
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 22:26

Findes osse i dk ved at søge på google med varenummeret på danske sites: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=400563. Men nu opgi'r jeg også - der er nævnt masser af muligheder i tråden.

De steder jeg har kigget, fremgår det at hovedtelefonerne har 6,35mm (1/4") stik, så du kan næppe klandre Sennheiser for at stikket ikke passer dig. Så du må rette dine negative udtalelser mod dig selv... Tilbage til forhandleren med dem og tjek så stikket inden du bestiller det næste par

Havde selv fundet det link, eneste problem er bare de ikke er til at bestille derfra Wink
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 03:38
Undskyld men når du købe en hifi høretelefon som den Sennheiser, så er standard stikket altså rigtigt nok, og 97 % af befolkningen bruger vel en form for inear høretelefoner til de bærbare musik løsninger, også så vel fair nok de levere en form for adapter med udover standard stik. Forstår godt du er træt af adapteren forlænger selve stikket og til lomme udstyr knap så smart, men omvendt ville jeg da personligt være ked af at bære sådan nogle rimelig dyre Sennheiser udendørs i vejr og vind.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 06:44
Altså, normalt bruger jeg os de originale apple hørebøffer til min iphone når jeg høre musik på farten, men det går bare ikke at have et stik på næsten 10cm siddende ud af siden på sin computer til hørebøffer, og så er stikket på de sennheiser rimelig skrøbelige på den her måde i forhold til "normale" 3.5mm stik. samtidig er jeg så dejlig uheldig at mit lydstik i computeren sidder i højre side, og jeg er højrehåndet... så gæt hvad der sker... stik vs. mus... bad combo! :( hvis ikke jeg kan få en til at lodde (er ved at finde en som kan) et supra stik på, eller hvis jeg ik kan skaffe HD200 stikket, så ryger de retur.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 08:29

Havde selv fundet det link, eneste problem er bare de ikke er til at bestille derfra Wink

Der er et par muligheder på edbpriser.dk...

Redigeret af huntiedk - 04-April-2012 kl. 08:31
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu