|
Sennheiser HD558 3.5mm jack?? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Undskyld mig....men 2,5mm microjack ER 2,5mm microjack og 3,5mm minjack ER 3,5mm minijack lyder åbenbart ikke som om at du selv gider prøve at gøre noget for det - du har fået masser af forslag.. ellers så gør som du skriver"send lortet retur" og så husk at se bedre efter næste gang du bestiller!!
![]() |
|||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Muligvis sådan et kan gøre det. Men kan ikke lige lure, om det har samme kliksystem.
|
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
||
i know, men så helst gerne det ku bestilles fra dk, udenlandske sider og mig er ikke noget specielt godt match. og har som sagt kun små 10 dage til at få det afprøvet i, for hvis det ik virker skal hørebøfferne retur. |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
|||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
||
Sikke dog en masse brok for så lidt.
Omvendt kunne det være værre, de kunne være kommet med dette: ![]() |
|||
![]() |
|||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
||
Så havde jeg skreget, bogstaveligt talt!! ![]() |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Findes osse i dk ved at søge på google med varenummeret på danske sites: http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=400563. Men nu opgi'r jeg også - der er nævnt masser af muligheder i tråden.
De steder jeg har kigget, fremgår det at hovedtelefonerne har 6,35mm (1/4") stik, så du kan næppe klandre Sennheiser for at stikket ikke passer dig. Så du må rette dine negative udtalelser mod dig selv... Tilbage til forhandleren med dem og tjek så stikket inden du bestiller det næste par ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Ellers må du købe et her: Link - så er det osse super kvalitet og koster lige så meget som hovedtelefonerne ;)
|
|||
|
|||
![]() |
|||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
||
Jeg ved at både arteq.dk og 4sound.dk (aalborg) har solgt HD200, så de kan måske bestille et kabel hjem.
Hvis det vil hjælpe kan jeg finde de fysiske mål på HD200-stikket når jeg skal på arbejde på torsdag (hvis jeg ikke har smidt dem ud) Edit: Kender du ikke nogen som kan finde ud af at bruge en loddekolbe? Så kan stikket skiftes for under en 10'er...
Redigeret af michael9000 - 03-April-2012 kl. 22:12 |
|||
![]() |
|||
||
Havde selv fundet det link, eneste problem er bare de ikke er til at bestille derfra ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
||
Undskyld men når du købe en hifi høretelefon som den Sennheiser, så er standard stikket altså rigtigt nok, og 97 % af befolkningen bruger vel en form for inear høretelefoner til de bærbare musik løsninger, også så vel fair nok de levere en form for adapter med udover standard stik. Forstår godt du er træt af adapteren forlænger selve stikket og til lomme udstyr knap så smart, men omvendt ville jeg da personligt være ked af at bære sådan nogle rimelig dyre Sennheiser udendørs i vejr og vind.
|
|||
![]() |
|||
||
Altså, normalt bruger jeg os de originale apple hørebøffer til min iphone når jeg høre musik på farten, men det går bare ikke at have et stik på næsten 10cm siddende ud af siden på sin computer til hørebøffer, og så er stikket på de sennheiser rimelig skrøbelige på den her måde i forhold til "normale" 3.5mm stik. samtidig er jeg så dejlig uheldig at mit lydstik i computeren sidder i højre side, og jeg er højrehåndet... så gæt hvad der sker... stik vs. mus... bad combo! :( hvis ikke jeg kan få en til at lodde (er ved at finde en som kan) et supra stik på, eller hvis jeg ik kan skaffe HD200 stikket, så ryger de retur.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Der er et par muligheder på edbpriser.dk... Redigeret af huntiedk - 04-April-2012 kl. 08:31 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |