|
Sennheiser HD558 3.5mm jack?? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved godt det ikke hjælper din søgen konkret, eller noget men kunne godt tænke mig at høre hvor tilfreds er du med lyden i dem, overvejer selv et par på et tidspunkt har nogle efterhånden ikke helt nye Sennheiser hd 590 undskyld offtopic
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
altså, når det kommer til lyden, følelsen af at have dem på, og alt sådan noget, så er de HELT i top! mit eneste minus, og så et kæmpe et af slagsen, er det skide stik! men det håber jeg på snart at få rodet bod på! ;)
Og dertil skal det så lige siges, at volumen heller ikke er til at klage over! i hvert fald ikke på høretelefonerne! ![]() ![]() Redigeret af Muffeh - 04-April-2012 kl. 19:31 |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg har tilladt mig at rydde lidt op og fjernet et par indlæg med nogle mindre pæne ord i.
Hold venligst en god debattone. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
10-4 René! ;)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |