recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Set-top boks til YouSee (evt. Profiber)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Set-top boks til YouSee (evt. Profiber)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Når du vil have Start forfra og Arkiv, så er der ikke andet der kan bruges. You Bio er der andre løsninger på, som før nævnt.

Start forfra er s.. meget rart når man pludseligt kommer ind i et eller andet, ville være fint, hvis man kunne starte det forfra og så sætte den til at optage det. Nogen gange er det på ubelejligede tidspkt. man "dumper" ind.

Tak for hjælp til køb af ny YouSee boks ;) ;) ;)

Ville bare være nogenlunde sikker på at jeg ikke over "et eller andet" (igen).
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 18:12

Medmindre der er kommet en opdatering der gør det muligt, så kan man da vist ikke optage noget som er startet forfra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Medmindre der er kommet en opdatering der gør det muligt, så kan man da vist ikke optage noget som er startet forfra.

Mig bekendt kan man ikke, det er nok noget royalty noget og så almindelig hængen i bremsen! ;)
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 20:50
Mon man nu ikke kan det - det må jeg prøve en dag - tænk med her. Man kan jo overføre fra sin yousee box til sin gl. HHD via scart, så hvorfor ikke når den kører med start forfra ?

Nils
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2014 kl. 20:53

Jo, på den måde kan man godt, bare ikke på dens egen HDD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2014 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Har en ældre Samsung leje-boks.
Valgte i sin tid at leje, det var da boksen var forholdsvis ny og jeg regnede med at der ville komme noget nyt/andet/bedre, så det så ud til at være en god ide!
Eneste ændring der er kommer er harddisk-størrelse, der nu er på 320GB, og det er da et fremskridt.
Har nu forsøgt med en Triax 237; men den har ikke internet-adgang og man kan hverken anvende YouBio eller start-forfra.
Mit ønske er en boks der kan sende signalet ud som den modtager det, da jeg kører på en ekstern scaler.
Ligeledes synes jeg Samsung boksen støjer en del fra blæseren.
Derudover er den jo egentligt fin, selvom ekstern harddisk ville gøre det let at udvide (min 160GB harddisk er fyldt og indholdet er jo låst til denne boks!).

Har I nogen input til en boks der kan DET HELE ;) - pt. tror jeg ikke det findes!

Btw. så kunne jeg også skifte til Profiber, har lyslederen inde; men valgte YouSee da billedkvaliteten var marginelt bedre - DENGANG - tvivler på at det stadig er tilfældet!

Mvh FNørd

Synes helt sikkert du burde prøve Waoo (gamle profiber) De nye Airties bokse er super hurtige og har fået en LÆKKERT interface :) Plus du kan få Netflix på den også.

Og selve billede kvaliteten er langt bedre da man ikke skal komprimere billedet da fiberen har meget mere kapacitet end kobber.

Mvh Daniel

Redigeret af DanielPT - 20-Marts-2014 kl. 08:42
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu