|
Søger manual til Bluetinum modtager |
Besvar |
Forfatter | ||
Tce
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-November-2014 kl. 09:21 |
|
Jeg har købt en Bluetinum BT-DCT110 DVB-C modtager på den blå avis, men den kom uden manual
Er der nogen, som kan hjælpe med det? Har forsøgt at finde på nettet, men det lader til at firmaet ikke eksisterer mere - i hvert fald er diverse hjemmesider, jeg har kunnet finde frem til, ikke længere i luften. På forhånd tak! /Thomas |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg faktisk liggende i arkiv sammen med firmware til bt-dct110_v.1.01.02, downloaded omkring 2010 Send mig din private email i PM, så kan du få begge dele hvis ønskes. Mvh. JørgenT
|
||
Tce
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fantastisk! Super hurtig hjælp :-) PM sendt. /Thomas |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og du skulle gerne have fået en email med et par vedhæftede filer. Mvh. JørgenT
|
||
sven andersen
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jørgen.... Kunne jeg også lokke et eksemplar af manualen ud af dig? =O)) Håber ikke du fået lagt den ned i "skuffen" endnu Fandme spøjst at emnet lige har været aktuelt, som man sidder og har brug for lige netop det samme *GG* Jeg skal bare sælge min tuner , men vil helst sælge den med manual. Jeg håber at du kan hjælpe mig, Jørgen , så ville jeg blive utrolig glad. Venlig hilsen Sven Andersen / andersen.sven@gmail.com |
||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Manual sendt til Sven på gmail konto
Mvh. JørgenT
|
||
sven andersen
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er modtaget,, Tusind tak, Jørgen
Vh Sven |
||
JBoysen
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej, kan det passe at man ikke kan købe en BlueTinum boks nogen steder længere. Føtex, Bilka osv?
Min boks stod af og har købt en Denver i Harald Nyborg, men der er pixelering på kanaler som BlueTinum boksen viste fint. -JB |
||
DonSilicone
Super bruger Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Clint har en boks, der er stort set identisk med BlueTinum og deler firmware med denne. Kan købes i Elgiganten.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
JBoysen
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, tak jeg kigger på en Clint hvis jeg ikke får Denveren til at makke ret
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |