|
Søger manual til Bluetinum modtager |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Tce ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2014 kl. 09:21 |
|
Jeg har købt en Bluetinum BT-DCT110 DVB-C modtager på den blå avis, men den kom uden manual
![]() Er der nogen, som kan hjælpe med det? Har forsøgt at finde på nettet, men det lader til at firmaet ikke eksisterer mere - i hvert fald er diverse hjemmesider, jeg har kunnet finde frem til, ikke længere i luften. På forhånd tak! /Thomas |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den har jeg faktisk liggende i arkiv sammen med firmware til bt-dct110_v.1.01.02, downloaded omkring 2010 ![]() Send mig din private email i PM, så kan du få begge dele hvis ønskes. Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Tce ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
|
Fantastisk! Super hurtig hjælp :-) PM sendt. /Thomas |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Og du skulle gerne have fået en email med et par vedhæftede filer. ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
sven andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
|
Hej Jørgen.... Kunne jeg også lokke et eksemplar af manualen ud af dig? =O)) Håber ikke du fået lagt den ned i "skuffen" endnu ![]() Fandme spøjst at emnet lige har været aktuelt, som man sidder og har brug for lige netop det samme *GG* Jeg skal bare sælge min tuner , men vil helst sælge den med manual. Jeg håber at du kan hjælpe mig, Jørgen ![]() Venlig hilsen Sven Andersen / andersen.sven@gmail.com |
||
![]() |
||
|
Manual sendt til Sven på gmail konto
![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
sven andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
|
Den er modtaget,, Tusind tak, Jørgen
![]() Vh Sven |
||
![]() |
||
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
|
Hej, kan det passe at man ikke kan købe en BlueTinum boks nogen steder længere. Føtex, Bilka osv?
Min boks stod af og har købt en Denver i Harald Nyborg, men der er pixelering på kanaler som BlueTinum boksen viste fint. -JB |
||
![]() |
||
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
|
Clint har en boks, der er stort set identisk med BlueTinum og deler firmware med denne. Kan købes i Elgiganten.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
|
Ja. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
|
OK, tak jeg kigger på en Clint hvis jeg ikke får Denveren til at makke ret
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |