Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 07:43 |
Novatic skrev:
Mange kan heller ikke have plasma, pga. børn
|
Æhva?
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 08:30 |
KlausDM skrev:
lrev på jobbet skrev:
Jeg er bestemt ikke imponeret over Panasonic-alene designet gør at jeg ikke engang ville have denne model hængende på mit lokum. |
Personligt er jeg bedøvende ligeglad med rammen. Det er billedet på skærmen der tæller og det er det jeg ser på.
Jeg kan forstå at du fokuserer mere på rammen end på billedet - det har jeg det okay med, der skal være plads til alle.
Klaus
|
Hej.
NEJ...det har du så ikke forstået.Var ikke klar over at du selv var ejer af pågældende skærm da jeg skrev først....det forklarer jo alt-og gør vel at det er umuligt at kome videre.Og så lad være med at bilde dig selv ind,at der SLET ikke findes andet som dur...
mvh
Lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
rolighed
Bruger
Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 08:46 |
KlausDM skrev:
Personligt er jeg bedøvende ligeglad med rammen. Det er billedet på skærmen der tæller og det er det jeg ser på.
Jeg kan forstå at du fokuserer mere på rammen end på billedet - det har jeg det okay med, der skal være plads til alle.
Klaus
|
Hvorfor er det at du mener at fordi man ikke vægter billede 100%, så vægter man automatisk rammen minimum 51%?
Man KAN faktisk godt vægte billede 90% og "ramme" 10%.... Og så faldt G20 jo allerede bort. 
|
 |
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2365
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 09:32 |
Strange skrev:
PS. Sidst, men ikke mindst undrer jeg mig til tider over om folk der brokker sig over genskin ikke har et arbejde eller en familie eller lignende der gør at de ikke kan sidde inde hele dagen og se film... |
Arbejdsløshed er et udbredt fænomen. I endnu større grad er det at være single, så det er der ikke noget nyt i. Det er ikke alle der arbejder om dagen; jeg arbejder f.eks. om aftenen, og har en familie. Det gør dog ikke den store forskel hvornår ens arbejdstid ligger, hvis man har en sydvendt stue.
Strange skrev:
I så fald så køb nogle mørklægningsgardiner.
|
Hvis det er det eneste løsningsforslag, vil jeg hellere have en skærm med mindre genskin. Billedet kan være nok så godt og korrekt, men hvad nytter det hvis man kigger ind på noget der minder om et spejl? Det er ikke møntet specielt på G20. Det er absolut ikke det værste tv hvad angår reflektioner.
|
 |
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 11:20 |
Som udgangspunkt har PanaG20 bedre billedkvalitet end noget som helst LCD i prisklassen . Men dermed ikke sagt at det er det rigtige valg for alle . Er man feks disponeret for "buzz-frekvensen" eller Pippers "flimren" , - så kan man åbenbart have et problem .
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
niepe
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 1120
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 11:43 |
AV Precision skrev:
Novatic skrev:
|
Æhva? |
Mine børn kan godt finde på at sætte WII'en på pause og derefter gå ud og lege i haven..
3 timer senere opdager jeg så dette og slukker... (Dette er efterhånden sket en del gange)
Eller de glemmer at slukke for wii'en (og TV) inden de går i skole..
Denne situation er jeg sikker på at mit LCD håndtere bedre end et plasma.. (Burnin)
Redigeret af niepe - 15-Oktober-2010 kl. 11:48
|
 |
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1269
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 13:20 |
niepe skrev:
AV Precision skrev:
Novatic skrev:
|
Æhva? |
Mine børn kan godt finde på at sætte WII'en på pause og derefter gå ud og lege i haven..
3 timer senere opdager jeg så dette og slukker... (Dette er efterhånden sket en del gange)
Denne situation er jeg sikker på at mit LCD håndtere bedre end et plasma.. (Burnin) |
Mit forholdsvis billige LG finder selv ud af at dimme skærmen (sænke kontrast og lys) efter et defineret antal minutter uden billedskift. Det ville undre mig hvis andre ikke har noget lignende.
|
 |
niepe
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 1120
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 13:26 |
pilehave skrev:
niepe skrev:
AV Precision skrev:
Novatic skrev:
|
Æhva? |
Denne situation er jeg sikker på at mit LCD håndtere bedre end et plasma.. (Burnin) |
Mit forholdsvis billige LG finder selv ud af at dimme skærmen (sænke kontrast og lys) efter et defineret antal minutter uden billedskift. Det ville undre mig hvis andre ikke har noget lignende.
|
Tja. Men når de "glemmer" at slukke, så vil der i nogle tilfælder stadig være en minimal bevægelse i billedet selv om 99% statisk.. (Mario der danser lidt eller ligende:-)
Dette er IKKE et udtryk for en negativ holdning overfor plasma og overvejer pt MEGET en Pxxc7705
Men trør næsten ikke :-|
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19649
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 14:18 |
niepe skrev:
|
Okay, jeg har lært knægten at slukke - anyhow, så kan du altså også få retention på en LCD. Klaus
|
|
 |