|
Shield eller ATV 4K |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I følge dette link kan du afspille dem via youtube på ATV... Kunne du give en tilbagemelding på om det virker? Men ellers er moviesanywhere en god ven :) Redigeret af danji - 16-Maj-2019 kl. 12:22 |
|||
Mvh dan.
|
|||
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1682 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man afspiller sine egne film på ATV via Infuse, så mener jeg den afspiller lossless, også selv om der står noget andet på receiveren. Det er vist kun metadata til Atmos som mangler, men det kommer.
Men jeg kan tage fejl Jeg har både shield og atv og må indrømme at brugeroplevelsen på ATV er overlegen. Jeg kunne bruge begge men min kone foretrækker langt Apples tilgang og deres apps, feks DR.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men det kommer? Hvor har du det fra? Infuse og MrMC har begge udtalt, at det er op til Apple om det bliver muligt. Måden de behandler Atmos fra Netflix og andet lige nu, gør det desværre ikke muligt. Sådan sagde de det i hvert fald i september 2018, hvor Atmos blev muligt på ATV. |
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du har helt ret. Google Play Film findes åbenbart ikke til tvOS, men kun til iOS. Men den måde med YouTube skulle rigtig nok virke. |
|||
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1682 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
[/QUOTE]
Men det kommer? Hvor har du det fra? Infuse og MrMC har begge udtalt, at det er op til Apple om det bliver muligt. Måden de behandler Atmos fra Netflix og andet lige nu, gør det desværre ikke muligt. Sådan sagde de det i hvert fald i september 2018, hvor Atmos blev muligt på ATV.[/QUOTE] Som jeg skrev - jeg kan tage fejl. Jeg mener bare at Apple havde sagt at det kommer, og nu taler jeg som sagt om at afspille egne filer, og ikke streaming. Man skulle da synes at så store spillere som apple og Netflix kan få det til at spille sammen, men det er jo inhgen garanti selvfølgelig.
|
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg mener jeg bruge en VPN til at oprette den, men det er ikke nødvendigt for bare at bruge den på ATV. Køber du filmene på itunes som ofte er billige, så får du dem i bedste kvalitet op til Dolby Atmos og Dolby Vision 4K, mens det ikke er sikkert dine google film kommer til at være i 4K i itunes. Det kommer vist an på filmstudiet. De kommer i hvert fald ikke til at være i 4K i youtube da der ikke er 4K youtube på apple tv. Jeg bruger CheapCharts til at holde øje med hvilke film der kommer på tilbud og har en wishliste hvor jeg notifikationer når de kommer på tilbud. |
|||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for tippet. Det vil jeg prøve, men kommer først til at kunne prøve det når jeg kommer hjem igen. |
|||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Seriøst! Understøtter Infuse ikke DVD menuer?
Det var lige en bet. Eller er det bare mig der ikke får rippet i ordentlig format eller lign? Nogen der ved om Infuse kan afspille DVD og blue-ray ISO filer? Skal de i en speciel container eller xml fil, eller er det bare at lægge et image i en folder? |
|||
Mvh dan.
|
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu hvor tråden handler om ATV vs. Shield, så må Android folket godt lige komme på banen og bekræfte at Shield og KODI selvfølgelig æder alt, incl DVD og blu-ray menuer på ISO filer. Eller hvad?
|
|||
Mvh dan.
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
danji
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen så skal Shield "bare" lige få styr på framerate output, så bliver ATV skiftet ud. Eller måske ATV kunne få styr på DVD/bluray menuer til glæde for alle :) Redigeret af danji - 28-Maj-2019 kl. 10:34 |
|||
Mvh dan.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |