recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ShopTo.net erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketShopTo.net erfaringer

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2009 kl. 16:45
I dag har TheHut BIONIC COMMANDO til ca. 90kr.

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2009 kl. 14:51

Jeg surfer som regel lidt rundt imellem de forskelige internet shops.

Man kan som regel finde et godt tilbud på de allernyeste spil bare ved at surfe lidt rundt.

Senest har jeg forudbestilt Il 2 Sturmovik fra Zavvi for kun 28 £ inclusiv forsendelse. ( Spillet udkom i fredags )

 

Til top
Klausen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2009 kl. 23:15
Er shopto.net blevet udsat for kreditkort svindel? Så forklarer det da, hvorfor jeg fik mit kreditkort misbrugt for et par måneder siden. Jeg havde mistanken, da det er det eneste udenlandske site jeg har handlet på - og sagde det videre til mit pengeinstitut.

Skræmmende.


Redigeret af Klausen - 06-September-2009 kl. 23:16
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2009 kl. 23:32
IKKE Shopto, men en betalingsudbyder de burger. Er vist også nævnt i tråden
Til top
infinityward Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 09:13
 jeg fik mit kreditkort misbrugt for et par måneder siden pga købt spil gennem shopto.net men nu bruger jeg paypal ,paypal er mere sikkert
Til top
Klausen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

IKKE Shopto, men en betalingsudbyder de burger. Er vist også nævnt i tråden


potato/potato

De har ikke benyttet en sikker nok udbyder - det må ergo være shopto.net der er problemet. Jeg kan som forbruger ikke tage højde for hvilke udbydere de benytter sig af.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 12:52
Klausen så skal du pege fingre af mange andre end shopto og så mange fingre har du slet ikke..

Så nej det er _ikke_ shopto der har et problem. Der er foriøvrigt slet ikke noget problem længere såeh..

Og nej selvfølgelig skal du ikke tage højde for hvem de bruger. Ligesom du heller ikke skal tage højde for at Kia bruger Michelin, men hvis Michelin har en uheldig serie dæk så er det sq stadig Michelin der er problemet og ikke Kia, selvom det er Kia der har ansvaret over for dig.
Til top
Larslj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 18:31

Jeg vil lige tilføje, at jeg har oplevet misbrug på et af mine kreditkort efter flere handler hos Shopto.net.

Der blev hævet et mindre beløb og jeg kontaktede straks min bank. Ingen problemer ud over at skulle skifte kort og kode  

Jeg har slettet miine oplysninger hos Shopto.net, men der går nok ikke længe inden jeg handler hos dem igen. Super service fra dem med lyn hurtig levering hver gang

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:09

Mit visakort blev også misbrugt, og det skete også lige efter at jeg havde handlet hos shopto.net - heldigvis var en indsigelse til banken/PBS hvad der skulle til, og kort tid efter var beløbet som i mit tilfælde var omkring 8000,- tilbage hvor de skulle være :)

Har lige bestilt/købt Batman : Arkham Asylum og NFS Shift hos Zavvi - de så ud til at have nogle fornuftige priser, og man skal jo prøve lidt forskelligt :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:40
Jeg har købt flere gange hos Zavvi. De har tit nogle gode tilbud. Desværre er de nogle gange lidt længere om at levere.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 20:44

Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Jeg har købt flere gange hos Zavvi. De har tit nogle gode tilbud. Desværre er de nogle gange lidt længere om at levere.

Jeg har alligevel ikke så travlt, jeg har flere spil stående der ikke er gennemført endnu :)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 21:00
Har også oplevet kreditkort misbrug efter handel hos Shopto, så der er jeg færdig med at handle, især fordi flere har oplevet misbrug hos dem og alle på forskellige tidspunkter, og da Shopto på ingen måder har informeret sine kunder om misbrug, så har jeg ingen tiltro til det firma.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu