recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Signaturer på recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSignaturer på recordere.dk

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 13:44
Det var så lidt Kampus Smile
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 20:16
En signatur bør efter min mening være så neutral som muligt (kun være sort tekst på hvid baggrund?) og fylde så lidt som muligt (og selvfølgelig uden scroll)

Redigeret af thor-thor - 18-Maj-2011 kl. 20:17
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 20:32
Jeg har jo godt nok listet hvad jeg har af udstyr, og det er ikke ment som blær. Jeg får faktisk en del PM´s fra medlemmer der spørger om ditten og datten i relation, og med baggrund i min "Udstyrsopgørelse". Og det ser jeg nok lidt som en positiv tilsnigelse, at vi kan stille spørgsmål og bede om råd i forhold til det udstyr som vi hver i sær harTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 21:59
Hvad så med animeret avatar? 
Det irriterer mig, men er tilladt. Så for at slippe for blinket har jeg været nødt til at installere en extension, der kan blokere de animerede avatarer. 

Venlig hilsen
KB
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Status: Online
Point: 2346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 00:46
For min skyld kunne man godt droppe animerede avatarer og alle former for signaturer. Hvad angår sidstnævnte er især dem der har deres egen scrollbar irriterende.

Redigeret af kaizer - 19-Maj-2011 kl. 00:47
Til top
janelne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2005
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Jeg må indrømme at jeg personligt synes signaturer er ganske ligegyldige - Der er da intet mere intetsigende end at vide at bruger XX har 74 dvd'er, en stavblender og et 50" tv.

Lige mine ord! Jeg vil gerne tilslutte mig koret. Har aldrig forstået det med signaturer. Jeg læser ikke indholdet af dem, men det irriterer mig at de fylder så meget i forhold til selve debatten. Læs: det er ligegyldigt fyld.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har jo godt nok listet hvad jeg har af udstyr, og det er ikke ment som blær. Jeg får faktisk en del PM´s fra medlemmer der spørger om ditten og datten i relation, og med baggrund i min "Udstyrsopgørelse". Og det ser jeg nok lidt som en positiv tilsnigelse, at vi kan stille spørgsmål og bede om råd i forhold til det udstyr som vi hver i sær harTongue

Blandt andet derfor jeg også havde min. Anden er når man skulle have hjælp med noget, kunne folk let se hvad man har. Oh well. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 10:47

@rhsin/Lars

Ifm. JesperLunds signatur:

Farven kan vel nemt ændres til sort/hvidt. At sætte et citat i signaturen, kan der ikke være noget galt i.   

Hvis recordere, som de har fuld ret til, skal sætte sig til dommer over for hvad der er OK at citere, så er vi tilbage til førnævnte diktatur, hvilket jeg mener er lidt ærgerligt.

BORING!
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 10:56
amorbavian: jamen det er da nemt nok at ændre farven.. det er ene punkt, det andet punkt er når signaturen bliver forstyrrende for debatten via diverse statements, hvordan syntes du man styrer det?.
Der er min holdning bare istedet for at sidde og være smagsdommer over store billedstatements der fylder ret meget ned over forummet så er det bare nemmere at de slet ikke er der...
Er de tekst er de mindre iøjnefaldende.. men derfor kan de godt være forstyrrende alligevel.. tænk på hvordan det så ud hvis sitet var fyldt med politiske statements i signaturen.

Det er ikke den enkelte der er problemet.. problemet opstår når der er mange som begynder på det.. så bliver det træls at se på i længden.

Ovenstående er igen kun min personlige holdning.
Mvh

René
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

At sætte et citat i signaturen, kan der ikke være noget galt i.   

Hvis recordere, som de har fuld ret til, skal sætte sig til dommer over for hvad der er OK at citere, så er vi tilbage til førnævnte diktatur, hvilket jeg mener er lidt ærgerligt.

Hvorfor overhovedet ha' et citat i sin signatur? For mig at se, må det være for at promovere sig selv, at referere hvad en eller anden fætter højben engang har sagt.
Signaturer, incl. citater, har ingen relevans for trådens emne - og gør blot tråden mindre læsevenlig, og unødig lang (at scrolle igennem).
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 11:09

Signaturer kan jo give et lille billede af hvem man er, hvad man synes er sjovt osv. 

For mig er det slet ikke forstyrrende, ikke på den måde, det bruges på recordere. Heller ikke hvis det var fyldt med politiske statements. Jeg ser disse på mange andre fora, og de fører aldrig debatten over på signaturen, ikke ud over, at folk nogle gange spørge hvor det stammer fra osv. En politisk debat, der udspringer af et signatur, kan man hurtigt tage i en ny tråd.

I det konkrete eksempel var det da heller ikke forstyrrende. Hvorfor er det forstyrrende, at EN bruger føler sig stødt over en anden brugers signatur? For det var kun en bruger, der kommenterede på det og anmeldte det. Snakken om signaturen tog jo slet ikke overhånd i tråden.

Det ville dog være bedst at forbyde det helt, i stedet for at gøre sig til smagsdommer over hvad der er kosher og hvad der ikke er.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 11:11
Faktisk er det ligegyldigt, hvor mange der fandt det stødende og hvor mange ikke gjorde. For der kan kun være en dommer. Eller en meeeeeget lang diskussion...

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu