recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Signaturer på recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSignaturer på recordere.dk

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 19:27
Nu har jeg også et problem med signaturer, der er skrevet i samme font og farve, som kommentarerne. Hvis folk skriver helt til stregen, så kan man næsten ikke skelne signaturen fra indlægget. Bare tjek f.eks. Steffens indlæg på forrige side.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Farver er fine at bruge når man citerer og kommenterer på flere brudstykker af et indlæg, så kan man adskille kommentarerne fra hinanden 

Farver er ikke nødvendige hvis man quoter korrekt.

Ikke hvis jeg gør som her...

Iøvrigt bruger vedkommende konsekvent farven grøn, ved samtlige indlæg og der er rigtig mange af dem.

...og vil kommentere på forskellige afsnit inde i citatet. Det synes jeg er meget smart. 

Men ja, det kan godt blive rimelig farverigt, men aldrig noget vildt generende for mig.

BORING!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 19:38
Det skulle kun være muligt at skrive i én  farve: sort.

Det skulle detil være muligt for recorderes glimrende team at få lavet en knap så man kan markere noget tekst, trykke på kanppen, og vupti, så havde man et citat. Det ser skime da åndsvagt ud at 2 brugere skrive i samme citat blot adskilt af en blå/rød/grøn farve.

Jeg er personligt ikke vildt harm over at én bruger er glad for at skrive i farven grøn, men mere at vedkommendes indlæg forvirrer mere end de gavner.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 20:03

Farver er fine at bruge når man citerer og kommenterer på flere brudstykker af et indlæg, så kan man adskille kommentarerne fra hinanden 

Iøvrigt bruger vedkommende konsekvent farven grøn, ved samtlige indlæg og der er rigtig mange af dem.

...og vil kommentere på forskellige afsnit inde i citatet. Det synes jeg er meget smart. 

Men ja, det kan godt blive rimelig farverigt, men aldrig noget vildt generende for mig.

Og det fordi du ikke citere korrekt.

..og vil kommentere på forskellige afsnit inde i citatet. Det synes jeg er meget smart.

Overstående er korrekt og ikke nødvendig at andet end den sorte farve.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 20:41

Ok. Vidste ikke, at nogen her har fundet den endegyldige sandhed på hvordan man skal citere her.   

Jeg bukker ærbødigt! 

PS. for mig er det alt alt for besværligt at citere på den måde...

Redigeret af amorbavian - 19-Maj-2011 kl. 20:42

BORING!
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:19

Besværligt? er du noob i copy paste? - ved at skrive med farve skal du først markere din tekst, dernæst skal du klikke på "A"'et og dernst finde din ønskede farve og vælge denne.

Med den rigtige citat-teknik kan du bare copy-paste [/QUOTE] og fjerne "/" fra det du pastede i starten af dit citat. 

Sorry, men jeg synes da ikke det er så besværligt som du gør det til.

Redigeret af Anima - 19-Maj-2011 kl. 21:20
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Besværligt? er du noob i copy paste? - ved at skrive med farve skal du først markere din tekst, dernæst skal du klikke på "A"'et og dernst finde din ønskede farve og vælge denne.

Med den rigtige citat-teknik kan du bare copy-paste [/ QUOTE] og fjerne "/" fra det du pastede i starten af dit citat. 

Sorry, men jeg synes da ikke det er så besværligt som du gør det til.

På rigtige smarte forums er der en multi quote funktion, som gør det til en leg så selv amorbavian vil syntes det er nemt Wink

Redigeret af mufcdk1974 - 19-Maj-2011 kl. 21:23
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:34

Anima, ja den fremgangsmåde er for mig mere besværlig end at markere og farve teksten. Sjovt nok er vi forskellige.

Men bruger det ikke så meget anyway...

BORING!
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:38
Undskyld for Offtopic (men nu i har bragt det på banen) Er jeg den eneste der har det svært med et citat indeholdene 5-10 "undercitatboxe" efterfulgt af et svar på under en hel linie? Det har vel lidt med signa/støj forholdet at gøre!

BS
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Undskyld for Offtopic (men nu i har bragt det på banen) Er jeg den eneste der har det svært med et citat indeholdene 5-10 "undercitatboxe" efterfulgt af et svar på under en hel linie? Det har vel lidt med signa/støj forholdet at gøre!

BS
Enig, synes det er mere overskueligt, hvis man som eksemplificeret svare på de enkelte punkter med farvet tekst.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

BS
Enig, synes det er mere overskueligt, hvis man som eksemplificeret svare på de enkelte punkter med farvet tekst.

Tja, hvad med at man bare fjerner alle de "undercitater" og KUN har et citat af det man reelt  vil svare på? - det gør at der kan være flere indlæg på samme side og det er mere overskueligt hvad der bliver svaret på.

Dertil synes jeg også der er irriterende når folk citerer billeder, fx. når folk har fået nyt udstyr.. Hvert indlæg fylder en masse (helt unødvendigt) - fordi man åbenbart tror folk ikke forstår hvad man citerer hvis man sletter billederne..
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Det var nu ikke for at forherlige de farvede citater, det syntes jeg måske er lidt bøvlet. Det jeg mener er at sortere i ens citat hvad der egentligt er væsentligt at tage med i citatet. Jeg følger en del med på min mobiltelefon via push emails og den er som default opsat til at hente de første 2000 tegni i emailen. Jeg har flere gange været udsat for at citatet fylder over de 2000 tegn og selve svaret fylde måske 20-30 tegn. Det kan godt være det er flueknepperi og jeg ville bare høre om jeg var den eneste :-/

BS
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu