|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||||||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||||||
Nu har jeg også et problem med signaturer, der er skrevet i samme font og farve, som kommentarerne. Hvis folk skriver helt til stregen, så kan man næsten ikke skelne signaturen fra indlægget. Bare tjek f.eks. Steffens indlæg på forrige side.
|
||||||||
BORING! |
||||||||
![]() |
||||||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||||||
Men ja, det kan godt blive rimelig farverigt, men aldrig noget vildt generende for mig. |
||||||||
BORING! |
||||||||
![]() |
||||||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|||||||
Det skulle kun være muligt at skrive i én farve: sort.
Det skulle detil være muligt for recorderes glimrende team at få lavet en knap så man kan markere noget tekst, trykke på kanppen, og vupti, så havde man et citat. Det ser skime da åndsvagt ud at 2 brugere skrive i samme citat blot adskilt af en blå/rød/grøn farve. Jeg er personligt ikke vildt harm over at én bruger er glad for at skrive i farven grøn, men mere at vedkommendes indlæg forvirrer mere end de gavner.
|
||||||||
![]() |
||||||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||||||
Og det fordi du ikke citere korrekt.
Overstående er korrekt og ikke nødvendig at andet end den sorte farve. |
||||||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Ok. Vidste ikke, at nogen her har fundet den endegyldige sandhed på hvordan man skal citere her. Jeg bukker ærbødigt! PS. for mig er det alt alt for besværligt at citere på den måde... Redigeret af amorbavian - 19-Maj-2011 kl. 20:42 |
||||||||
BORING! |
||||||||
![]() |
||||||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|||||||
Besværligt? er du noob i copy paste? - ved at skrive med farve skal du først markere din tekst, dernæst skal du klikke på "A"'et og dernst finde din ønskede farve og vælge denne. Med den rigtige citat-teknik kan du bare copy-paste [/QUOTE] og fjerne "/" fra det du pastede i starten af dit citat. Sorry, men jeg synes da ikke det er så besværligt som du gør det til.
Redigeret af Anima - 19-Maj-2011 kl. 21:20 |
||||||||
![]() |
||||||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||||||
På rigtige smarte forums er der en multi quote funktion, som gør det til en leg så selv amorbavian vil syntes det er nemt ![]() Redigeret af mufcdk1974 - 19-Maj-2011 kl. 21:23 |
||||||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Anima, ja den fremgangsmåde er for mig mere besværlig end at markere og farve teksten. Sjovt nok er vi forskellige. Men bruger det ikke så meget anyway... |
||||||||
BORING! |
||||||||
![]() |
||||||||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|||||||
Undskyld for Offtopic (men nu i har bragt det på banen) Er jeg den eneste der har det svært med et citat indeholdene 5-10 "undercitatboxe" efterfulgt af et svar på under en hel linie? Det har vel lidt med signa/støj forholdet at gøre!
BS
|
||||||||
![]() |
||||||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Tja, hvad med at man bare fjerner alle de "undercitater" og KUN har et citat af det man reelt vil svare på? - det gør at der kan være flere indlæg på samme side og det er mere overskueligt hvad der bliver svaret på. Dertil synes jeg også der er irriterende når folk citerer billeder, fx. når folk har fået nyt udstyr.. Hvert indlæg fylder en masse (helt unødvendigt) - fordi man åbenbart tror folk ikke forstår hvad man citerer hvis man sletter billederne..
|
||||||||
![]() |
||||||||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|||||||
BS
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |