Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bschmidt
Guld medlem
Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
|
Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:52 |
@anima: spot on.... også billederne har undret mig.
BS
|
|
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:54 |
Der er jeg så også enig selvfølgelig.
|
BORING!
|
|
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:55 |
Anima skrev:
Tja, hvad med at man bare fjerner alle de "undercitater" og KUN har et citat af det man reelt vil svare på? - det gør at der kan være flere indlæg på samme side og det er mere overskueligt hvad der bliver svaret på.
Dertil synes jeg også der er irriterende når folk citerer billeder, fx. når folk har fået nyt udstyr.. Hvert indlæg fylder en masse (helt unødvendigt) - fordi man åbenbart tror folk ikke forstår hvad man citerer hvis man sletter billederne.. |
Tja, sommetider er der jo flere ting som skal besvares i samme citat, der synes jeg det kan være nemmere med farvede svar.
Men er da generelt enig i, man skal tænke sig om med citat-knappen og slette det unødvendige, selvom det ikke er altid man lige får det gjort.
|
|
Bschmidt
Guld medlem
Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
|
Sendt: 19-Maj-2011 kl. 21:59 |
Hans j skrev:
Tja, sommetider er der jo flere ting som skal besvares i samme citat, der synes jeg det kan være nemmere med farvede svar.
Men er da generelt enig i, man skal tænke sig om med citat-knappen og slette det unødvendige, selvom det ikke er altid man lige får det gjort. |
Jeg har også set flere brugere der skriver et indlæg i tråden for hver del af svaret man ønsker at svare på. Om det er den bedste måde ved jeg dog ikke. Generelt syntes jeg også det er for bøvlet at lave disse "multicitat" svar og ender altid med et enkelt citat.
BS
|
|
|
CARS10
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
|
Sendt: 19-Maj-2011 kl. 22:45 |
Jeg er virkelig træt af disse lange citater,især fra visse brugere herinde.
DET ER BELASTENDE for vi har forstået hvad det handler om.
carsten
|
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 16:11 |
strandvasker skrev:
SteffenD89 skrev:
No offence - men du bruger uhyggeligt meget tekst for at skrive noget med så lidt indhold |
No offense, men du quoter uhyggeligt meget for at svare med relativt få linier, hehe..
SteffenD89 skrev:
Jeg kan ikke se hvorfor der skal være så "stramme" regler, hvis det hele eventuelt kunne løses med en brugerindstilling. |
Lad os sige vi fik sådan en switch til at slå signaturer til og fra med og måske samtidigt gav frit løb til omfang, farver og juhuu på signaturer. Lad os også sige, at af hensyn til nye brugere (der endnu ikke havde fundet switchen) var defaultindstillingen at signaturer var skjulte. For nye brugere og brugere der ikke havde logget ind så forummet clean og overskueligt ud, mens brugere der havde logget sig ind kunne vælge en "Cirkus Arli mode" hvis det hele var lidt for gråt og kedeligt.
[1]Hvor mange tror du reelt ville benytte sig af tilbuddet om at slå signaturer og "bonusgrafik" til, hvis default var off?
[2]Sekundært, hvor sandsynligt tror du det er at folkene bag recordere gider implementere en "Cirkus Arli mode" for de få der savner fest og farver?
Mit personlige bud er, at ikke ret mange ville gide at slå signaturer til og når jeg betragter det clean design recordere har idag tror jeg heller ikke at folkene bag recordere er vilde for at bruge tid på sådan en option. Det betyder nok at vi enten må leve helt uden signaturer eller finde frem til et kompromis der er spiseligt for de fleste - derfor mener jeg at debatten her er relevant.
|
[1]Hvis knappen pr. default er sat til "off" kan vi ligeså godt helt fjerne signaturfunktionen. Hvis vi derimod forestiller os det modsatte (at signature altid er på "on") ville der bare kunne være en knap ude på "overblikket" af forummene, f.eks. ved siden af "indstillinger" sådan så den er nem at få øje på. [2] Hvem siger at signature skal være "fest og farver"? Hvad med dem der har lavet links til deres tråde med setups, blog eller andre ting som f.eks. PSN trophies. Jeg kan altså virkelig ikke se problemet med signature SÅ LÆNGE de ikke er voldsomme og med voldsom mener jeg at de er så store at man kan scolle i dem (pga. højden). Hvis vi antager at restriktionen af signature omfatter at de ikke kan være over en eller anden bestemt højde (sådan så man som sagt ikke kan scrolle i dem) OG at man implementere en funktion til at slå signaturfremvisninger fra, burde problemet være løst. På den måde er de ikke for høje og dem der har et problem med resten må jo så bare helt vælge at slå dem fra. I den tid jeg har været på forummet, har jeg ikke oplevet synderligt mange farverige signature. Det er hovedsageligt "se-mit-gejl-link" eller sådan noget.
|
|
|
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 16:16 |
amorbavian skrev:
Nu har jeg også et problem med signaturer, der er skrevet i samme font og farve, som kommentarerne. Hvis folk skriver helt til stregen, så kan man næsten ikke skelne signaturen fra indlægget. Bare tjek f.eks. Steffens indlæg på forrige side.
|
You be trollin' my sig again? Der er en streg lige ovenover mit signatur. Desuden tager det ikke mere en max et halvt sekund at skimme OG opfatte at det er en del af mit signatur. Jeg kan forstå problemet, hvis der ikke var nogen streg og jeg havde skrevet "oh and btw - this is my signature". eller noget i den retning. Fordi det er alligevel irriterende.
|
|
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:27 |
Du skal ikke føle dig truffet, Steffen. Det er jo ikke meningen. Du er bare et godt eksempel. ;)
Jeg kan godt se stregen, men det generer mig alligevel. Linieafstanden kunne altså være bedre. Tynd, grå streg eller ej...
|
BORING!
|
|
michael9000
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 21:53 |
+1 til en tom linje over den grå streg
Edit: der fik jeg så en ekstra linje i sig'en
Redigeret af michael9000 - 22-Maj-2011 kl. 21:57
|
|
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 22:47 |
amorbavian skrev:
Du skal ikke føle dig truffet, Steffen. Det er jo ikke meningen. Du er bare et godt eksempel. ;)
Jeg kan godt se stregen, men det generer mig alligevel. Linieafstanden kunne altså være bedre. Tynd, grå streg eller ej... |
Nej nej det går nok Men ja, jeg er enig.
|
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
|
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 23:15 |
SteffenD89 skrev:
Jeg kan altså virkelig ikke se problemet med signature SÅ LÆNGE de ikke er voldsomme og med voldsom mener jeg at de er så store at man kan scolle i dem (pga. højden). |
Så er vi jo i princippet enige, vi skal så bare finde ud af hvad der kan kaldes voldsom. Dit bud ser ud til at være "bare man ikke skal scrolle". Mit bud er noget med et begrænset antal linier og ikke blinkeri. Der var en her i tråden der snakkede om at han/hun var træt af animerede avatars og mon ikke også det dækker signaturer? Der er sikkert også dem der mener at grafik i signaturer helt generelt er for voldsomt.
|
|
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 25-Juni-2011 kl. 16:49 |
Kunne man ikke snart indføre regler for hvor mange linjer folks personlige tekst må være på? Synes til tider det bliver for belastende at folk skal have en på +15 linjer for at få remset hver eneste lille stump fra deres setup op, skriv dem dog efter hinanden adskilt af et komma istedet for at misbruge enter så meget
|
|