recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Simpel, billig og god  Blu Ray afspiller til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simpel, billig og god Blu Ray afspiller til stuen

 Besvar Besvar Side  <1234 18>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af LarsGeisler LarsGeisler skrev:

Det er jo ganske pudsigt at en af de billigste afspillere på markedet, ofte fremhæves som en af de bedste (Ps3).


Den koster da stadig på den grumme side af 1000,-. Da den kom frem var prisen også en helt anden.

Om det er en af de bedste ved jeg ikke lige; den er ikke dårlig, men der er en del afspillere derude jeg ville bruge før den.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af LarsGeisler LarsGeisler skrev:

Til Naiera, det er kun dig der kan modbevise mig, det er umuligt for mig at bevise at der ikke er synlig forskel på alle bd-spillere! Du skal blot bevise at der er forskel på to.


Det kan vel bevises med et testmønster af en art; ingen grund til at lave blindtests, som alligevel ikke nødvendigvis beviser noget som helst. Du kan selv gå på opdagelse med google; det er stadig DIG der lavede en stærkt generaliserende udtalelse, som er forkert.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg vil så på det kraftigste fraråde at købe Samsungs Blu-Ray afspillere! De er i ´den grad fejlbehæftede. De var begyndt at sælge dem på en tidligere arbejdsplads, men har smidt dem helt på porten, efter at 40% h.h.v. 60% af to serier, var med fejl!!!

Skal man have en god, let og billig Blu-Ray, som også starter op med fornuftig hastiged, så køb en Panasonic - f.eks. denne:
http://www.hifipriser.dk/blu-ray-afspiller/panasonic-dmp-bd75-id-4784577.aspx


Godt køb, enig



E.L.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 17:28
Jeg synes Sony laver ok ting.
 
 
Denne er deres billigste model.
 
Til den pris kan man vist ikke forlange andet end afspilning af Bluray og DVD.
 
Har selv den billige Samsung i sommerhuset. Den har lidt problemer med at afspille brændte DVDer.
 
Da jeg købte Samsung kostede Sony over 1000,-
 
I dag vil jeg helt klart vælge Sony.
 
 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 17:30
Jeg ville nok også gå efter noget Panasonic. Eventuelt test den i en butik (uden at spilde ekspedientens tid, hvis du ikke køber der), for at se hvor hurtigt den starter op, og såen.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af JensAN JensAN skrev:


Jeg vil gerne have fat i en enkel og billig Blu Ray afspiller til stuen. Jeg har ingen behov for 3D og vild lyd - lyden ryger fra TV til en soundbar. Jeg er bare meget i tvivl om hvad jeg bør gå efter?

Jeg har selv kigget på Sony BDP-S1100B, men ved ikke om den er noget værd?



Tror du aldrig du får brug for at se en 3D film ?
Iøvrigt har jeg som nævnt i en anden tråd denne afspiller
uden Netflix. (har også 2 gode PANA i lidt dyrere udgave)

Men denne afspiller fra Philips er bare rigig, rigtig god og
kostede under 1K)
Jeg har lige købt afløseren 5500 med Netflix til kr. 967.-

Ikke for at forvirre dig, men læs blot.
Links:
http://jyllands-posten.dk/digitalt/tv/article4633543.ece
E.L.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 18:24
Jeg kan anbefale billige lg afspillere.
Har selv en pioneer til lidt over 1000 kr, og den er er lidt tung at danse med. Så kvalitet og pris hænger ikke altid sammen.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 18:47
Nu er "lidt over 1000 kr." jo heller ikke ligefrem High-End, så det er nok så som så med hvad man kan forvente til den pris...
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 18:49
Tror vist ikke det er forventligt at afspilleren konstant fryser når man prøver at ændrer på indstillinger og pludselig ikke virker med den annoncerede remote app. Desuden er Pioneers supportafdeling ikke meget værd.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Andersss Andersss skrev:

Jeg kan anbefale billige lg afspillere.
Har selv en pioneer til lidt over 1000 kr, og den er er lidt tung at danse med. Så kvalitet og pris hænger ikke altid sammen.


Nej ikke altid
Nu er der forskel på en Mercedes og en Trabant...om du forstår

Jeg er Pana fans på 25.år og har en Pana afspiller til 2k
Men har også en Philips til 1K...og den er mindst lige så god,
den fungerer helt eminent, og den har det hele.

Men afspillere er også lidt spec. når vi taler pris og kvalitet...
tror jeg ??

Kender intet til LG, men du har sikkert gjort dine erfaringer.
E.L.
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 20:09
Du har højst sandsynligt ret. Det vigtigste for en billig bluray afspiller på være brugervenlighed og pålidelighed. Der tror jeg ikke man kan sætte en konkret mærke på som altid er bedst her (måske pånær oppo).
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 20:15
Trådstarter ønsker jo bare en Bluray afspiller der gør jobbet.

Folk giver 5000,- for en mobil der skiftes hvert andet år. Så giver det ingen mening at gøre et fremtidssikret køb af en billig Bluray afspiller.

Køb en billig maskine fra et af de store mærker.

Så kan den hurtigt skiftes hvis et nyt behov opstår.

Redigeret af Mufti - 03-April-2013 kl. 20:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu