|
Simpel, billig og god Blu Ray afspiller til stuen |
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den koster da stadig på den grumme side af 1000,-. Da den kom frem var prisen også en helt anden. Om det er en af de bedste ved jeg ikke lige; den er ikke dårlig, men der er en del afspillere derude jeg ville bruge før den. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
Det kan vel bevises med et testmønster af en art; ingen grund til at lave blindtests, som alligevel ikke nødvendigvis beviser noget som helst. Du kan selv gå på opdagelse med google; det er stadig DIG der lavede en stærkt generaliserende udtalelse, som er forkert. |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Godt køb, enig |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg synes Sony laver ok ting.
Denne er deres billigste model. Til den pris kan man vist ikke forlange andet end afspilning af Bluray og DVD. Har selv den billige Samsung i sommerhuset. Den har lidt problemer med at afspille brændte DVDer. Da jeg købte Samsung kostede Sony over 1000,- I dag vil jeg helt klart vælge Sony. |
|
![]() |
|
Jeg ville nok også gå efter noget Panasonic. Eventuelt test den i en butik (uden at spilde ekspedientens tid, hvis du ikke køber der), for at se hvor hurtigt den starter op, og såen.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Tror du aldrig du får brug for at se en 3D film ? Iøvrigt har jeg som nævnt i en anden tråd denne afspiller uden Netflix. (har også 2 gode PANA i lidt dyrere udgave) Men denne afspiller fra Philips er bare rigig, rigtig god og kostede under 1K) Jeg har lige købt afløseren 5500 med Netflix til kr. 967.- Ikke for at forvirre dig, men læs blot. Links: http://jyllands-posten.dk/digitalt/tv/article4633543.ece |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Jeg kan anbefale billige lg afspillere.
Har selv en pioneer til lidt over 1000 kr, og den er er lidt tung at danse med. Så kvalitet og pris hænger ikke altid sammen. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Nu er "lidt over 1000 kr." jo heller ikke ligefrem High-End, så det er nok så som så med hvad man kan forvente til den pris...
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Tror vist ikke det er forventligt at afspilleren konstant fryser når man prøver at ændrer på indstillinger og pludselig ikke virker med den annoncerede remote app. Desuden er Pioneers supportafdeling ikke meget værd.
|
|
![]() |
|
Nej ikke altid Nu er der forskel på en Mercedes og en Trabant...om du forstår ![]() Jeg er Pana fans på 25.år og har en Pana afspiller til 2k Men har også en Philips til 1K...og den er mindst lige så god, den fungerer helt eminent, og den har det hele. Men afspillere er også lidt spec. når vi taler pris og kvalitet... tror jeg ?? Kender intet til LG, men du har sikkert gjort dine erfaringer. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Du har højst sandsynligt ret. Det vigtigste for en billig bluray afspiller på være brugervenlighed og pålidelighed. Der tror jeg ikke man kan sætte en konkret mærke på som altid er bedst her (måske pånær oppo).
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Trådstarter ønsker jo bare en Bluray afspiller der gør jobbet.
Folk giver 5000,- for en mobil der skiftes hvert andet år. Så giver det ingen mening at gøre et fremtidssikret køb af en billig Bluray afspiller. Køb en billig maskine fra et af de store mærker. Så kan den hurtigt skiftes hvis et nyt behov opstår. Redigeret af Mufti - 03-April-2013 kl. 20:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |