|
Simpel, billig og god Blu Ray afspiller til stuen |
Besvar ![]() |
Side <12345 18> |
Forfatter | |
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige købt en Sony BDP-S490 til kr. 826,- inkl. porto.
Den afspiller fantastisk, har 3D, Netflix, Youtube osv. og kan koble sig til min NetGear NAS så jeg kan se billeder og film fra den. Alt virker perfekt og så kan jeg styre den fra min IPhone og IPad. KØB KØB
![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Underlig nok var jeg lige ved at købe denne Sony igår, valgte Philips som kan det samme og lidt til. Fik at vide at den var for langsom i opstart (se Netflix tråden) Har set test, som bekræftede dette.(jeg kendet intet til Sony, men det er sikkert ok produkter) Godt du er glad for den...det er jo dette det drejer sig om..super |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
der er forskel og det er voldsomt nemt at bevise et simpelt chromaburst test billede vil vise det på et sekund.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvad er det? Og er det gældende for både BD og DVD? Hvad indflydelse har det ved filmgengivelse? Redigeret af Hans j - 03-April-2013 kl. 21:39 |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Pudsigt at ingen har gjort det i en blindtest! Når det nu er så nemt.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12415 |
Som sagt er en blindtest overflødig og alligevel ikke nødvendigvis troværdig alligevel.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Citat: Ham-Der i anden tråd: Har købt mig sådan en her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-og-blu-ray-afspiller/BDPS390B/sony-blu-ray-afspiller-bdp-s390-sort den fungerer også fint til Netflix. Min eneste anke er, at den er lidt langsom til at starte op. Billedet er godt og Netflix kører uden problemer via Wifi. Den har også mulighed for at vise TV2 programmer via TV2 Play, dog ikke live tv fra TV2. Den har sågar en internet browser, men det kan ikke anbefales at surfe på nettet kun med fjernbetjeningen som input redskab. Man kan surfe på den måde, men det er besværligt. Jeg har ikke brugt den feature nok til at vide, om den understøtter Flash og den slags |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Hvem sagde PLACEBOEFFEKT ?
![]() |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Personligt tror jeg heller ikke det har den helt store betydning, om afspilleren er dyr eller billig, da signalet jo sendes digitalt. Eneste ulemper jeg kan se ved en billig afspiller er følgende - Går måske hurtigere i stykker - Kan være langsom til at læse indholdet fra bluray'en Venlig hilsen Jonas B |
|
![]() |
|
JensAN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2013 Status: Offline Point: 14 |
Igen tak for de mange gode indlæg!
Jeg endte med at købe Sony BDP-S1100B efter arbejde i går for 599,- og fik set en film i går aftes. Maskinen er lille, strømbesparende og hurtig, så den gør jobbet for mig
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Hvor fik du den til 599 kr.?
|
|
![]() |
|
Giganten og andre el-supermarkeder har den (havde havde en Netfix tråd hvor der var link) |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |