recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Simpel, billig og god  Blu Ray afspiller til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simpel, billig og god Blu Ray afspiller til stuen

Besvar Besvar Side  <12345 18>
Forfatter
Besked
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 20:15
Jeg har lige købt en Sony BDP-S490 til kr. 826,- inkl. porto.
Den afspiller fantastisk, har 3D, Netflix, Youtube osv. og kan koble sig til min NetGear NAS så jeg kan se billeder og film fra den. Alt virker perfekt og så kan jeg styre den fra min IPhone og IPad.
KØB KØB Smile Kan kun anbefales.
Mvh Lars.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

Den afspiller fantastisk, har 3D, Netflix, Youtube osv. og kan koble sig til min NetGear NAS så jeg kan se billeder og film fra den. Alt virker perfekt og så kan jeg styre den fra min IPhone og IPad.

Underlig nok var jeg lige ved at købe denne Sony igår, valgte Philips
som kan det samme og lidt til.

Fik at vide at den var for langsom i opstart (se Netflix tråden)
Har set test, som bekræftede dette.(jeg kendet intet til Sony, men
det er sikkert ok produkter)

Godt du er glad for den...det er jo dette det drejer sig om..super
E.L.
Til top
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 20:55
der er forskel og det er voldsomt nemt at bevise et simpelt chromaburst test billede vil vise det på et sekund.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Visca Blaugrana Visca Blaugrana skrev:

der er forskel og det er voldsomt nemt at bevise et simpelt chromaburst test billede vil vise det på et sekund.

Hvad er det? Og er det gældende for både BD og DVD?

Hvad indflydelse har det ved filmgengivelse?

Redigeret af Hans j - 03-April-2013 kl. 21:39
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 21:42
Pudsigt at ingen har gjort det i en blindtest! Når det nu er så nemt.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 22:12
Som sagt er en blindtest overflødig og alligevel ikke nødvendigvis troværdig alligevel.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

Citat:
Ham-Der i anden tråd:

Har købt mig sådan en her
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-og-blu-ray-afspiller/BDPS390B/sony-blu-ray-afspiller-bdp-s390-sort
den fungerer også fint til Netflix. Min eneste anke er, at den er lidt langsom til at starte op. Billedet er godt og Netflix kører uden problemer via Wifi.
Den har også mulighed for at vise TV2 programmer via TV2 Play, dog ikke live tv fra TV2.
Den har sågar en internet browser, men det kan ikke anbefales at surfe på nettet kun med fjernbetjeningen som input redskab. Man kan surfe på den måde, men det er besværligt. Jeg har ikke brugt den feature nok til at vide, om den understøtter Flash og den slags
E.L.
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 09:25
Hvem sagde PLACEBOEFFEKT ? Smile
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af JensAN JensAN skrev:

Jeg vil gerne have fat i en enkel og billig Blu Ray afspiller til stuen. Jeg har ingen behov for 3D og vild lyd - lyden ryger fra TV til en soundbar. Jeg er bare meget i tvivl om hvad jeg bør gå efter?

Jeg har selv kigget på Sony BDP-S1100B, men ved ikke om den er noget værd?

Personligt tror jeg heller ikke det har den helt store betydning, om afspilleren er dyr eller billig, da signalet jo sendes digitalt.

Eneste ulemper jeg kan se ved en billig afspiller er følgende
- Går måske hurtigere i stykker
- Kan være langsom til at læse indholdet fra bluray'en

Venlig hilsen
Jonas B

Til top
JensAN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2013
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensAN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 10:20
Igen tak for de mange gode indlæg!

Jeg endte med at købe Sony BDP-S1100B efter arbejde i går for 599,- og fik set en film i går aftes. Maskinen er lille, strømbesparende og hurtig, så den gør jobbet for mig Smile. Jeg har ikke testet webtjenesterne, men jeg har en dedikeret streamingløsning (ATV), så regner ikke med at få brug for det. 
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 10:29
Hvor fik du den til 599 kr.?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Hvor fik du den til 599 kr.?

Giganten og andre el-supermarkeder har den
(havde havde en Netfix tråd hvor der var link)
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 18>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu