|
Skal have kalibreret mit nye TV... |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Fippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 08-August-2017 Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bruger mine øjne 😊
|
||
![]() |
||
Fippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 08-August-2017 Status: Offline Point: 82 |
|
Men vil tro jeg er indenfor de forskellige deltaværdier så vi er under det se bare
|
||
![]() |
||
|
Husk det er et Sony de er tæt på fra fabrikken, så man skal ikke gøre så meget men dog det rigtige som mit øje så fortæller mig indenfor meget meget lidt vil jeg selv tro
Redigeret af Fippo - 07-Oktober-2017 kl. 23:30 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
|
Hvad mener du med dette udsagn? Hvad er en "b"?
|
||
![]() |
||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
|
Jeg har benyttet tv-kalibrering.dk og det var nogle flinke fyre. Jeg havde dog forventet en rigtig ISF kalibrering når nu mit TV har mulighed for det, det fik jeg ikke.
Jeg er desværre endt med at benytte de forudindstillede THX indstillinger, da deres justering af billedet var alt for mørkt. |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
|
Findes også i A, som er modelårgangen før B osv. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
TV Kalibrering ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 131 |
|
Tusind tak for de rosende ord alle sammen !
|
||
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer |
||
![]() |
||
TV Kalibrering ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 131 |
|
Hej LeBlodia Det er første gang jeg hører om dette, jeg er rigtig ked af at du ikke er tilfreds med den kalibrering vi har udført. Du skriver du ikke har fået en rigtig ISF kalibrering, slut resultatet ved en kalibrering er nøjagtig det samme uanset om man har ISF certificering eller ej. Så jeg vil meget gøre høre hvad du syntes som "manglede" ved vores kalibrering ? og eventuelt hvem du er, for så vil vi meget gerne komme forbi dig igen, helt uden beregning naturligvis ! Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig via siden her, ellers kontakt mig på: Telefon: 26 57 28 00 E-Mail: service@tv-kalibrering.dk Håber at høre fra dig ! Med venlig hilsen Thomas Ahlgren TV Kalibrering |
||
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer |
||
![]() |
||
|
Hvad koster en gennemgribende. Kalibrering på et Sony 9005b
Tror nu ikke du kan gøre det meget bedre end mig 🤗 |
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
|
Fippo
Man kan ikke kalibrere farver med øjnene. Den er ikke længere. Hvis du ikke selv har noget at måle med, må du stole på at det er rigtigt fra fabrikken eller få en til at kalibrere for dig. Det sagt kan en skive med test billeder stadig være nyttig, men det bliver aldrig en kalibrering.
|
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
Fippo skriver som en tidligere bruger jeg ikke huske navnet på, men skriver vist kun for at pisse folk af.
Redigeret af MulleB - 08-Oktober-2017 kl. 15:55 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |