recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal højtalerkabler have samme længde?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal højtalerkabler have samme længde?

 Besvar Besvar Side  <1 171819
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

jeg har bevist brugt min kone til at af eller bekræfte de forskelle jeg har hørt. hun ander nærmest ikke hvad fanden det er hun lytter på. men hun har ingen problemer med at høre forskellen på div kabler. det skal dog siges at mine højtalere er det nærmeste man kommer studie højtalere . så de er meget afslørende. men vi må acceptere at at andre ikke kan høre det. Og de andre må acceptere vi kan høre det. Videre komer vi ikke
 
 
Det er noget af en påstand med dine højtalere, så nu må du skrive hvad det er for nogen - ellers kan vi jo ikke diskutere den påstand også .
LOL
.....
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

jeg har bevist brugt min kone til at af eller bekræfte de forskelle jeg har hørt. hun ander nærmest ikke hvad fanden det er hun lytter på. men hun har ingen problemer med at høre forskellen på div kabler. det skal dog siges at mine højtalere er det nærmeste man kommer studie højtalere . så de er meget afslørende. men vi må acceptere at at andre ikke kan høre det. Og de andre må acceptere vi kan høre det. Videre komer vi ikke


 

 

Det er noget af en påstand med dine højtalere, så nu må du skrive hvad det er for nogen - ellers kan vi jo ikke diskutere den påstand også .

LOL


det står i min underskrift. faktisk er det studie højtalere.

jeg forstår til fulde hvad hjernen kan gøre ved opfattelsen. derfor er konen perfekt til at lytte, da hun på ingen måder er forudindtaget.

Redigeret af p.las - 09-Marts-2011 kl. 10:16
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 11:40
Citér
Citat: p.las
[..]
jeg forstår til fulde hvad hjernen kan gøre ved opfattelsen. derfor er konen perfekt til at lytte, da hun på ingen måder er forudindtaget.
 
Så når du kommer og siger "Jeg har lige købt de her nye kabler, vil du ikke lige høre hvilke nogle du synes lyder bedst", så er hun på ingen måde forudindtaget? Wink
 
Red: Der var lidt problemer med citatet.


Redigeret af Toebs - 09-Marts-2011 kl. 11:47
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Toebs Toebs skrev:

Citér
Citat: p.las
[..]
jeg forstår til fulde hvad hjernen kan gøre ved opfattelsen. derfor er konen perfekt til at lytte, da hun på ingen måder er forudindtaget.

 

Så når du kommer og siger "Jeg har lige købt de her nye kabler, vil du ikke lige høre hvilke nogle du synes lyder bedst", så er hun på ingen måde forudindtaget? Wink

 

Red: Der var lidt problemer med citatet.


jeg låner som regel inden jeg køber. konen aner ikke hvad der er på...lånt eller mit eget.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Toebs Toebs skrev:

Citér
Citat: p.las
[..]
jeg forstår til fulde hvad hjernen kan gøre ved opfattelsen. derfor er konen perfekt til at lytte, da hun på ingen måder er forudindtaget.

 

Så når du kommer og siger "Jeg har lige købt de her nye kabler, vil du ikke lige høre hvilke nogle du synes lyder bedst", så er hun på ingen måde forudindtaget? Wink

 

Red: Der var lidt problemer med citatet.


jeg låner som regel inden jeg køber. konen aner ikke hvad der er på...lånt eller mit eget.

og med de penge jeg bruger på electronik, er hun ret så ligeglad jhvad angår kabler
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Jeg vil mener at omvendt bevis byrde er det mest korrekte!
Bevis at der ikke kan være, aldrig har været lyd mæssig forskel på noget kabel i forhold til alle andre - uafhængigt af udstyr det er koblet op på.


Din logik holder ikke.

Hvis jeg påstår at jeg har set et får med 8 ben, kan du så bevise at det ikke er sandt? Det vil være dig en umulig opgave fordi du er nødt til at checke samtlige får i verden for at sikre dig at ingen af dem har 8 ben. Bevisbyrden tilfalder mig. Hvis jeg hævder at have set et får med 8 ben er det min opgave at bevise det ved at tage dig med hen til det 8-benede får.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 171819
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu