|
Skal jeg se Dragon Tatoo? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kan ikke forestille mig at den skulle være bedre end originalen. Holder virkelig af Michael Nyqvist og Noomi Rapace i de to hovedroller.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Det tror jeg heller ikke den er. Men den ryger på skærmen i aften alligevel :-) Jeg har lige set at den er til at leje på Apple TV. Kampus: Prøv at læse anmeldelsen jeg linkede til på første side. Den gør at jeg tror på filmen holder, selv om den har en anden vinkel end originalen. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
||
Finchers udgave er en nyindspilning af bogen og ikke en amerikansk remake af den svenske film, og derudover tvivler jeg på at en Fincher film er renskuret.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Jeg er godt klar over at det ikke er en remake - derfor skal den også ses :-) Og jeg vender tilbage i morgen når jeg har set den. Den er lejet. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Blev positivt overrasket over den. Og synes til tider den er bedre end originalen. Kan bedre lidt "kalle" i den nye, til gengæld er der ingen som kan slå noomi i den rolle som salander.
|
|||
![]() |
|||
||
Den er da ret billig! Og det er for hele trilogien...
|
|||
![]() |
|||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
||
Jeg synes godt nok at Michael Nyqvist (i den Svenske udgave - har ikke ikke set den Amerikanske) har lige så meget karisma som et stykke vådt bølgepap. Når det er sagt, så den første film supergod, mens de to efterfølgende faldt noget af på den, hvilket sansynligvis, til dels, skyldtes skift i valg af instuktør og format. /Nils
|
|||
|
|||
![]() |
|||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
||
kunne bedst lide finchers
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Det var vist også det jeg sagde, kan bedre lide den nye udgave af kalle
|
|||
![]() |
|||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
||
jeg syntes at man skal se begge to at de begge to har noget some den anden ikke har og det er jo en vildt god fortælling
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg synes den svenske udgave faldt i spænding på 2eren, men kom stærkt tilbage i 3'eren, hvor puslespillet faldt på plads, og skuespillet bragede igennem.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |