recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg skifte til Waoo TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal jeg skifte til Waoo TV?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

 
NEGATIVT skal siges at det er pisse træls man skal have en boks til hvert tv..

Kan godt følge dig, men vi har faktisk allerede Logitech Harmony Remotes til vore to hoved TV.
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

kommer an på hvilken boks man har.. vi havde i starten en AMINO boks den var sløv, langsom til at skifte, og det hele virkede træg men billede kvalitet i top.
 
Fik så en Airties boks sammen med det nye tilgin modem (havde 1311 HG før det nye hedder noget med 2xxx) Airties boksen er MEGET hurtigere næsten INSTANT mellem SD kanaler, og HD kanaler er max et sekund, VÆSENTLIGT hurtigere end da jeg brugte DVB-C tuneren i min B555 til Yousee..
 
er ENORMT tilfreds, HD står også enormt godt, med en høj bitrate..
 
har så en Viasat pakke, har ikke de der kanal 4-5-6-9 har TV3 3+ puls og en del andre (zulu og sådan) + Premier league, tv2 sport + Premier league + sport i HD også 3+ i HD og DRHD
 
NEGATIVT skal siges at det er pisse træls man skal have en boks til hvert tv..
 
men kører du kanal 4-5-6-9 og zulu og sådan så kan du kører det over antenne nettet og bare bruge den interne tuner i tv istedet for at bruge bokse
Rasmusdc hvorfra har Du fået leveret router og Tv boks, er det fra Trefor i Kolding. Der lyder til at det er en sammensætning Tilgin 1311 HG og Airties boks der virker godt.
/Erik
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:32
Tror vi giver 299 for tvpakken mener det er pakke 14 + hd pakke = 49 kr er gratis i 6 mdn + 49 for boxleje så nej ikke billigt men bor i udkanten af vejle så ingen yousee som da jeg boede i holstebro. Boksen jeg har nu er en tilgin HG2301 har også gigabit som er rart. Havde en 1311 men havde problemer med den skulle genstartes engang om ugen. Klippe stabilt nu. (problem med en genstart da jeg har en fotoserver stående jeg bruger når jeg er på firma rejser.)

Ja det er trefor de bruger begge tilgin routere. Satte airties boksen til den gamle 1311 der kørte det også hurtigt. Så om det er 1311 eller 2301 har intet med hastighed at gøre. Den airties boks er bare 100 gange bedre. Dog driller den lidt, kan ikke få 5.1 gennem hdmi til min 5003 marantz, så kører lyden optisk, den outputter alt i 720p 50hz og kan ikke finde nogen opsætning under video. Samme brugerflade som amino, men hastigheden gør jeg er lidt ligeglad, væsentligt bedre remote.

Har også harmony, irritere mig ikke med flere remotes, det er det at man skal leje ekstra bokse vil man have viasat i flere rum der driller.

Og du skal holde tænd knappen nede i et par sekunder før airties slukker eller tænder, så jeg kan ikke rigtgt får min harmony til st tænde og slukke

Sorry for tastefejl, hurtigt svar på ipad

Redigeret af Rasmusdc - 20-November-2011 kl. 18:38
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:35
men kører du kanal 4-5-6-9 og zulu og sådan så kan du kører det over antenne nettet og bare bruge den interne tuner i tv istedet for at bruge bokse
 
Rasmusdc kan du uddybe dette? Jeg er ikke helt med på hvad du mener...
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:39
@Rasmusdc, men kræves det ikke at man også har Waoo 3 pakken ( http://www.oestjysk-energi.dk/fiberbredbaand-fiberbredbaand-til-private-viasat ), altså som minimum den lille tv pakke fra Waoo før man kan få Viasat pakken?

Så begynder det at løbe op. Specielt når den billigste pakke man kan få ekstra koster 189 pr md, og så indeholder den endda flere af de programmer man i forvejen får via Waoo TV

Så kommer det minimum til at koste (efter rabat perioden) 338,- (Waoo: internet+lille tv pakke) + 189,- (bonus og underholdningspakken ved Viasat med genganger kanaler).
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:40
Der er en antenne udgan på fiber boksen hvor den normale waoo tv pakke kommer over. Slukker du antenne derfra og til et tv med dvbc modtager, så virker det som yousee, at du kan tune kanaler på dit tv uden kort. Dog ikke viasat
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:43
Binderup, aner ikke præcist om det er 3 pakken vi har giver lidt over 600 pr mdn for tv + boksleje + 60/60 mbit og er mere end tilfreds med produktet. Dog har trefor ikke rigtigt styr på regnings siden og at tage folk ind selvom det er bestilt korrekt, min kone har talt med dem 10+ gange for at få rettet regning og dato, og vi har kun været med et par mdn. De er dog flinke, men lange telefon køer
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:48
Til 600,- så lyder det som om i har den lille Waoo TV pakke plus viasat pakken.

Vi har også 60/60 (arbejdsgiverbetalt) og så den lille TV pakke med børne TV pakken som ekstra pakke. Sidste år nåede jeg frem til at vi i bund og grund betalte 200,- pr md for primært at se Discovery ud over de kanaler vi har i dag, og når jeg er ude ved mine svigerforældre kan jeg se at Dicsovery stadig genudsender de samme programmer som vi så sidste år :-)
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

Dog har trefor ikke rigtigt styr på regnings siden og at tage folk ind selvom det er bestilt korrekt, min kone har talt med dem 10+ gange for at få rettet regning og dato, og vi har kun været med et par mdn. De er dog flinke, men lange telefon køer

LOL, det kan jeg godt genkende fra dengang vi tilsluttede os for nogle år siden - totalt fakturerings kaos.

Tror de døjer meget med deres interne systemer - troede det efterhånden var blevet bedre - men ja de er såmænd flinke nok, men det er lidt bøvlet.
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:50
@Letten Østjysk energi som også var en del af samarbejdet med Tre-For - der har vi heldigvis aldrig oplevet problemer med regninger eller forkerte produkter, plus at de er relativt nemme at komme i kontakt med skulle man have behov for at ringe til dem.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

Der er en antenne udgan på fiber boksen hvor den normale waoo tv pakke kommer over. Slukker du antenne derfra og til et tv med dvbc modtager, så virker det som yousee, at du kan tune kanaler på dit tv uden kort. Dog ikke viasat
Altså over hele huset, bare de er sluttet til samme "Antenne-netværk?"
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af binderup binderup skrev:

@Letten Østjysk energi som også var en del af samarbejdet med Tre-For - der har vi heldigvis aldrig oplevet problemer med regninger eller forkerte produkter, plus at de er relativt nemme at komme i kontakt med skulle man have behov for at ringe til dem.

Jeg er på østjysk energi - og der var rod med regningerne. Får iøvrigt stadig regninger på nul kroner Clown efter at forbindelsen overgik til løntræk via min kones arbejde (bruttolønsordning)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu