Jeg kan helt klart anbefale Waoo , vi har været med fra starten af med Profiber . Jeg gik over til Waoo især på grund af at jeg så fik Tv2 Hd sport og de andre ting som start forfra , Od o.s.v. .. Jeg havde mange problemer med vores Tilgin tv boks i starten med at vi ikke havde tv fra boksen i op til en 3-4 dage . Dette er der skrevet meget om dengang her i forum . Det var ikke den bedste suport vi fik , ved ikke hvordan det er nu .
Super billedkvalitet , Den nye Store tv pakke bliver også væsenlig bedre næste År med flere Hd kanaler. Pris 329 kr + 67 ( serviseafgift ) = 396 kr + 30/30 Internet 249 kr = 645 kr
Bemærk nye 2012 Priser Pris nu 615 kr .
Nuværende stor tv pakke .
Kommende stor tv pakke . Pressemøde
Noget som jeg mangler at få besked på er hvilke tilvalgspakker der kommer næste år , da jeg synes der er et par mangler .
Der er ingen pakke med Kanal 4 Kanal 5 kanal 6 da jeg så måske ville overveje den lille tv pakke + evt tilvalgspakker hvis jeg så kunne få Viasat Bonuspakken + sport .
Den store Tv pakke hos Waoo vil jeg personligt synes er bedre end Canal Digitals Family som jeg havde hos Profiber . Nok har jeg mistet kanal 5+6 I Hd Eurosport Hd men har så fået Tv2 sport Hd og mange tyske enda i Hd og næste År RTL HD som jo viser Formel 1 ( Vises dog på Tv 2 sport senere men tit først kl ca Midnat ) Tv 2 Film Hd .
Family koster 399 kr - ca 60 kr hvis du er Telenor kunde da de ejer Canal Digital . = 340 kr . Hvilket jeg er har faktisk måske overvejer ved bare ikke om det er mugligt igennem mit elselskeb . Mener godt at man kan få Canal Digitals Family hvis man vælger Waoo 3 med 30/30 og Lille tv pakke 338 + 67 ( Serviseafgift ) = 405 kr + 289 kr for Canal Digitals Family både som Ip og Kabel Dvb-C .
Pris 694 Kr så det er lidt dyere men ved ikke om man kan få 60 kr i rabat som Telenorkunde som man får som pabolkunde ( Gælder alle Canal Digitals Pakker )
Der er dog forskel på Canal Digitals Family på fiber og Parabol
Fiber
Parabol
Waoo koster 615 kr ( 2012 pris 644 kr )
Så er der jo også Viasat som Parabolkunde eller på Fiber , hvad jeg ikke vil anbefalde da det i længden bliver en dyr løsning da man feks skal betale ca 40 Kr ekstra for Hd .
Men Fiberselskberne og Waoo tilbyder det på deres platform .
Min egen personlige komentar til Waoo nye Tv pakke næste år er at TV3 Tv 3 + ikke kom med i en af pakkerne eller som evt Tilvalg for skal vi sige 50 - 80 kr pr måned . Som det er nu skal man betale ca 256 kr for Bonus pr måned for at kunne se Tv 3 Kanalerne . ( Heraf 67 kr i seviseafgift en gang til da man har betalt servise afgift i Waoo pakken )
DET ER EN OMMER Waoo eller Energiselskberne , Det skal i kunne gøre bedre da jeg er en af dem som er blevet lovet Tv 3 kanalerene i en Pakkeløsning faktisk lige fra da vi fil fiber uden at Viasat skal skumme fløden .
Læste at Waoo har fået ca 135000 nye kunder det første År , Så nu må Viasat da snart kunde tilbyde tv 3 kanalerene til en rimelig pris som de kan til stofa og Yousee .
Det var et langt indlæg da der eftehånden er flere som viser interesse for Waoo og Energiselskbernes tv pakker og der er efterhånden også startet flere forskelige tråde om emnet .
Jeg følger også lige Pt tråden kvaliteten på Hd-Kanalerene hos YouSee hvor Billedkvalitet jo ikke ligefrem er så god mere .
Jeg har stadig Canal Digitals Family på kabel ( DVB-c ) Men kun Dr-HD og her er billedkval ok . Håber snart at Nrgi Horsens kan tilbyde Waoo Pakke på dvb-c Da jeg optager af denne vej . Noget jeg ogse synes AT Waoo og energiselskaberne snart skal få styr på , men der er jo mange ting som skal falde på plads .
Men synes faktisk at energiselskaberne og Waoo bliver bedre de laver fejl med regninger og deres suport kunne nok ogse være bedre .
Redigeret af janbau - 20-November-2011 kl. 23:19