|
Skingre stemmer |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bliver de skingre stemmer jo blot lavere, hvad skulle ideen være i det?
|
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Jeg har brugt Audyssey's pro mikrofon til R.E.W målinger, den kommer med samme resultat som UMIK, dog skal du have lydkort med indbygget phantom power (48V) før det vil virke. UMIK er en plug'n'play løsning
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Nørd
![]() |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Ja lidt nørd er men jo altid. Tænk hvor du selv havde været uden lidt NØRD hjælp.!
![]() |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
i for det til at lyde som et skældsord :-)
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
Jeg nøjes lige med at købe Pro kittet:)
Hifiklubben skal have 3000kr samt 100 dollars for licensen. Så håber jeg dælme det er pengene værd for det ydes jo ikke support på det så jeg skal selv lære det hele og finde ud af det hele....puuhaa:) |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Det kunne også være du kunne finde en venlig sjæl i nærheden af hvor du bor som allerede har investeret i et pro kit, så skal du kun betale for pro licensen og måske en skilling til personen der hjælper dig.!
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
at du kan ændre targetkurven på dit system betyder ALT. For mager lyd. Boost ved 100-200hz etc |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Har du Købt kittet for 3000kr hos hfk eller er det for at der kommer en ud og kalibrere for dig?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg tror han vil købe kittet. Redigeret af strecker - 21-Januar-2016 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
du kan jo også prøve med at måle igen med xt32 eller hvilken version som din pre nu har. er mic. sat korrekt i vinkel og højde og er placeringerne korrekte, og så se om du kommer frem til de samme skingre stemmer igen. det er da forsøget værd inden du brændet 3700 kr af på et pro kit (selvom det selvf. ikke er helt spildt
![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
Korrekt jeg påtænker at købe kittet:)
Men hvis der bor en i Nordjylland som har et kit til låns/leje så hører jeg da gerne om det:) Jeg vil lige undersøge kittet lidt nærmere på nettet inden køb. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |