recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skingre stemmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skingre stemmer

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 14:15
Så bliver de skingre stemmer jo blot lavere, hvad skulle ideen være i det?
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

hifiklubben kan skaffe kittet hjem..
licensen køber du hos Audyssey direkte..

mikrofonen kan ikke bruges til målinger i R.E.W desværre, der skal du have fat i f.eks en minidsp umik-1..

Jeg har brugt Audyssey's pro mikrofon til R.E.W målinger, den kommer med samme resultat som UMIK, dog skal du have lydkort med indbygget phantom power (48V) før det vil virke. 

UMIK er en plug'n'play løsning
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 14:25
Nørd
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Nørd

Ja lidt nørd er men jo altid. Tænk hvor du selv havde været uden lidt NØRD hjælp.! Big smile
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 14:58
i for det til at lyde som et skældsord :-)
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 15:00
Jeg nøjes lige med at købe Pro kittet:)
Hifiklubben skal have 3000kr samt 100 dollars for licensen. Så håber jeg dælme det er pengene værd for det ydes jo ikke support på det så jeg skal selv lære det hele og finde ud af det hele....puuhaa:)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hifiklubben skal have 3000kr samt 100 dollars for licensen. Så håber jeg dælme det er pengene værd for det ydes jo ikke support på det så jeg skal selv lære det hele og finde ud af det hele....puuhaa:)

Det kunne også være du kunne finde en venlig sjæl i nærheden af hvor du bor som allerede har investeret i et pro kit, så skal du kun betale for pro licensen og måske en skilling til personen der hjælper dig.!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 15:03

at du kan ændre targetkurven på dit system betyder ALT.

For mager lyd. Boost ved 100-200hz etc
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 16:20
Har du Købt kittet for 3000kr hos hfk eller er det for at der kommer en ud og kalibrere for dig?
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 16:26

Jeg tror han vil købe kittet.

Redigeret af strecker - 21-Januar-2016 kl. 16:27
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 17:15
du kan jo også prøve med at måle igen med xt32 eller hvilken version som din pre nu har. er mic. sat korrekt i vinkel og højde og er placeringerne korrekte, og så se om du kommer frem til de samme skingre stemmer igen. det er da forsøget værd inden du brændet 3700 kr af på et pro kit (selvom det selvf. ikke er helt spildt Wink)
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 17:51
Korrekt jeg påtænker at købe kittet:)
Men hvis der bor en i Nordjylland som har et kit til låns/leje så hører jeg da gerne om det:)

Jeg vil lige undersøge kittet lidt nærmere på nettet inden køb.
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu