|
Skingre stemmer |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så lyder det da lidt til at det kan være en fejl eller et uheldigt lydspor på Find Nemo. Spørgsmålet er vel om det er et decideret dårligt lydspor eller om det "bare" rammer dit setup eller din kalibrering uheldigt.
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Ja det virker til at kombien med den film og mit setup bare er skidt tror jeg. Jeg havde jo heller ikke oplevet noget før jeg så den:)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Hvor højt spiller du ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg kan ikke mindes der var skingre stemmer på Find Nemo da jeg så den. Så den også med eng lyd.
Redigeret af Kampus - 24-Januar-2016 kl. 23:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |