Hejsa.
Har købt mig en Harmony 525 remote, og nu har jeg brugt to dage på at få den til at virke ordentlig.
Første gang jeg satte den op, fulgte jeg wizard'en, og fortalte den om mit tv og HDD samt anlæg, med det resultat at stort set alle funktioner på mit TV ikke virkede (42PX70).

Når jeg skiftede en kanal frem, så skiftede den to kanaler frem istedet.
Nå, så prøvede jeg at bruge opsætningen til et PX71 i stedet, og så virkede flere ting, men den er utrolig langsom.
Ind og justere reaktionstider. Der kan man vælge Opvarmningstid/Kommandointerval/Latenstid/Signalblokering.
Hvad fa.... er Latenstid og Signalblokering?????

Så vælger jeg hjælp, men der står kun hvad Opvarmningstid er

Nå men efter at have justeret alle tider helt ned, så er remoten blevet lidt hurtigere, men stadigvæk utrolig langsom i forhold til den originale, og de to andre programmerbare remotes jeg har.
Det er som om, at når man trykker på en knap, så skal den lige finde ud af hvad den skal gøre, og så sender den kommandoen.
Nu slås jeg med at få den til at skrue op og ned for volumen, for at starte bare et sted, men enten så justerer den volumen op/ned med to hak, hver gang den sender, ellers så justerer den volumen utroligt langsomt (afhængig af om jeg trykker hurtigt eller holder knappen ned på den originale, når jeg prøver at lære Logitech'en komandoen manuelt).
Grunden til dette problem, er sikkert fordi Logitech'en ikke kan håndterer togglebit'en.

Det er sgu da for dårligt af en remote til 750kr, ikke kan klare noget så fundamentalt som at benytte togglebit's.

Og så er jeg ikke engang kommet til Logitech's helt håbløse opsætnings software, samt at man åbenbart ikke kan få slukke for remoten, så den ikke altid skal stå tændt og bruge strøm

Ja undskyld, men skulle altså bare lige have luft.
Har læst så mange positive anmeldelser af denne remote, og folk der anbefalder Harmony, og så er min skuffelse så stor, over at have brugt 750kr på sådan en omgang lort.