recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skribent forlader Recordere.dk? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkribent forlader Recordere.dk? 

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Uden at gengive de nævnte indlæg fra Christian her, så var de både en udfordring for forum-reglerne og samfundets love.

Helt enig med Lars.

Christian var på daværende tidpunkt langt ud over grænsen for, hvad der var relevant.  
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
PHN2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 18:17
Havde undret mig over hvor han blev af, har læst flere rimelig interessante indlæg fra ham. Var ikke klar over at han kunne forsvinde helt ned i muddergrøften som beskrevet ovenfor.
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Point: 2247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Jeg har ikke lagt mærke til vedkommende bruger, men jeg synes at det er forkert at slette alle indlæg...

For hver gang der slettes indlæg tabes der jo en del af et samlet emne, hvor der svares og besvares.

/Lars

Vi har da ofte haft glæde af indlæg og tråde, der er af lidt ældre dato.  Det er jo os selv, der vælger at skrive,  og så synes jeg man  altovervejende må hænge på sine indlæg -  eller citere J.O. Krag*.

Man kan jo heller ikke brænde alle aviseksemplarer , hvori man fx har fået et læserbrev optaget.

Lars  Smile   

* "Man har en mening til man tager en ny"
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 08:19
Det kunne da ellers være fedt, hvis man kunne få slettet sine indlæg...eller gøre det selv.
Hvis man nu forestillede sig, at der tilflød Recordere.dk's konto et beløb på fx. 500 kr. til dækning af "redigeringsomkostninger", så burde det vel kunne lade sig gøre?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 09:25
Nej tak. Det er ikke et spørgsmål om penge, men om at det ville smadre hele historikken i forummet. Hvorfor synes du det kunne være "fedt" at kunne slette dine indlæg?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 09:56
Jeg syntes det er ærgeligt at slette i forum. Jeg forstår recordere.dk i dette tilfælde, og der er vidst ikke gået noget tabt i den henseende IMHO, men er også glad for at det ikke sker i fremtiden. Man kan jo starte med at tænke sig om inden man skriver, så bliver det vel ikke nødvendigt at kunne få slettet sine indlæg.

Mvh BS
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Nej tak. Det er ikke et spørgsmål om penge, men om at det ville smadre hele historikken i forummet. Hvorfor synes du det kunne være "fedt" at kunne slette dine indlæg?

Fordi når jeg dør ville jeg helst kunne slette alle elektroniske tegn på, at jeg nogen sinde har eksisteret.
Og jeg orker ikke at slette samtlige 1643 indlæg.

Når jeg færdes i nyhedsgrupper, er newsreaderen sat til 'X-no archive: Yes' for at hindre Google Groups i at gemme mine indlæg.

Jeg skal også i de ukendtes grav, så jeg ikke ligger nogen til last, når jeg er borte.

Selvfølgelig vil det offentlige stadig have fortegnelser over min eksistens, men de er ikke tilgængelige for menigmand.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Fordi når jeg dør ville jeg helst kunne slette alle elektroniske tegn på, at jeg nogen sinde har eksisteret.
Og jeg orker ikke at slette samtlige 1643 indlæg.

Det er nok begrænset hvor meget du i det hele taget orker når du er død, må jeg i givet fald anbefale dig at starte på opgaven en anelse før, hehe..

Det der med at genvinde din anonymitet holder ingen vegne. Selv om du markerer din indlæg med no-archive og den slags og sletter andre, så har de allerede været spredt ud og du har ingen garanti for at folk ikke har kopier liggende. Så hvis ikke du har lyst til at efterlade spor skal du undgå at lave spor in the first place.

Jeg har fx. et arkiv jeg kalder uforglemmelige perler, der gemmer jeg kopier af skægge indlæg og andre ting der giver mig et smil på læben. Dit indlæg er også røget der i nu fordi det er lige tilpas urealistisk til at være underholdende.

Personligt ser jeg mere perspektiv i at få lov til at slette andres indlæg, gnæk.. LOL
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu