|
Skæv iP5. Hvad mener I om det? |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
http://da.wikipedia.org/wiki/Metal
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Nu var det også bare for at vise hvad der kan ske med jeres iP5 hvis den udsættes for pres
![]() |
|||
![]() |
|||
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
||
Jeg havde en 4s i et par måneder inden jeg fik min 5'er (der ikke er skæv efter nogle ugers brug). Inden jeg skiftede var jeg meget i tvivl om det ville være fornuftigt. Jeg syntes ikke den større skærm og det anderledes format lige umiddelbart løs som nogen brugbar opgradering for mig, og har altid godt kunnet lide at en telefon har lidt gods og vejer lidt. ...her et par uger efter føles 4s'eren (som min kone nu har) håbløst gammeldags og klodset. 5'eren er en ganske fremragende telefon.
|
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
||
Har præcis samme opfattelsé.
|
|||
![]() |
|||
peejay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
||
iPhone 5 bending problem giver 1.37 millioner hits i google. Det er næppe de samme tre tilfælde der går igen. Men fint at recorder.dk ikke løber med den slags rygter på forsiden - denne gang
![]() |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Under alle omstændigheder en storm i et glas vand . Iphone 4 og 4S uden cover er med garanti mere udsat for problemer m smadret glas end mikro promille Iphone5 brugere har med nævnte bending problem . Og Jobs død har altså slet ingen effekt på nuværende produkter . . Alt andet lige var Iphone4's antenne koks i min verden Apples ihidtil største bommert, - og det var altså i Jobs tid.
Iphone5 er ligesom 4s - GS3 og Nokia920 en glimrende telefon med plads til forbedringer . |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
||
Aaah jeg tror nu nok at Apple Maps fadæsen ikke var sket med Jobs bag roret. |
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||
haha - så er der hvis nogle der sover bedre om natten , fordi de ikke har en ny 5er - så er det jo lige vand på deres mølle.
Godt man ikke har et nyt TV med retention...kunne være en analogi |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
Kortfadæsen er et selvmål af dimensioner. Om den var sluppet igennem under Jobs kan vi kun gisna om . Men det er trods alt en software fejl i en feature, - som kan rettes . Antenneeproblemet var en hardware fejl, som vedrører telefonens allermest basale funktion . Og den slap igennem under Jobs . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
||
Det er sgu sjovt som Apple fan ryger op af stolen, bare der bliver talt det mindste negativ om deres elskede telefon.
Tunnelsyn Der var en eller anden der engang udtalte at hvis Apple lavede en højglans lakeret pind og kaldet det en Ipin, så ville folk også stå i kø for at købe den. ![]() Tror han har ret
|
|||
![]() |
|||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
||
Og alle haters vil stå i kø for at finde fejl i produktet.
![]() |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Det er da fint, at du kan krydre en debat med at kalde iPhone-købere for får. Yderst konstruktivt. Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Januar-2013 kl. 09:53 |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |