|
Slå skærmlås fra på iPad |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor, når nu jeg ikke gider at bruge touchid? Mit spørgsmål gik på hvordan jeg kunne slå skærmlåsen helt fra, uden at fjerne muligheden for at bruge touchid.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Cyberguy
Bruger Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er faktisk pi** irriterende de har ændret det i iPadOS fra 14. Dine koder i f.eks. Chrome virker heller ikke uden og den kræver kode hver gang, selv om man er logget ind med touch ID Omvendt kan jeg godt se det er selvfølgelig i relation til sikkerhed, men jeg synes man selv burde have muligheden for at vælge til eller fra.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skriver selv at du jo netop gerne vil bruge touch id omvendt skriver du i første sætning at du ikke gider at bruge touchid. Måske ikke så underligt at jeg blev lidt forvirret. Men du se bare bort fra mit forsøg på at hjælpe dig. Undskylder meget og beklager jeg har spildt din tid. Redigeret af DanishCanadian - 09-Januar-2021 kl. 08:21 |
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg beklager at jeg åbenbart ikke har formuleret mig tydeligt nok. Mit spørgsmål går på hvordan jeg kan fjerne skærmlåsen på min iPad uden at fjerne muligheden for at bruge touchid. Og i øvrigt tak for tippet med at scanne den samme finger ind flere gange.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan gøre sådan at den aldrig låser.
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi vi tror godt du gider touchid hvis du lige får det grebet rigtigt an. . Det fungere altså genialt - og du bemærker det dybest set aldrig .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg gjort, men det fjerner ikke skærmlåsen
|
||
Mvh Jesper
|
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg acceptere at du syntes godt om touchid. Ligeledes burde du også acceptere at jeg ikke syntes om touchid, og derfor ikke vil bruge det til at låse min ipad skærm op med. Derfor går mit spørgsmål heller ikke på hvordan jeg kommer til at syntes godt om touchid, men om hvordan jeg slår skærmlåsen fra, uden at fjerne muligheden for at bruge touchid, men som jeg kan se, så kan det ikke lade sig gøre. Det man kan, er at slå touchid fra som skærmoplås, og ændre den til at bede om kode efter 4timer maks.
Redigeret af Axlon - 09-Januar-2021 kl. 13:16 |
||
Mvh Jesper
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Axlon _ Fair nok-dit valg. Jeg vil dog sluttelig vove den påstand, at du bevæger dig ud i en (endnu) mere ukomfortabel løsning . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg overlevet uden touchid på min gamle iPad i 9 år, så mon ikke jeg lige klare at undvære touchid til at låse min nye iPad op med også
Redigeret af Axlon - 09-Januar-2021 kl. 15:28 |
||
Mvh Jesper
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er en smule forvirret over teksten i denne tråd.
Hvis man har IOS 14, kan man så ikke bruge iPad uden en form for skærmlås der åbnes ved fingeraftryk eller kode? Jeg har ikke opdateret min endnu, og ønsker ingen form for adgangskode. Er der applikationer der ligefrem kræver adgang via fingeraftryk?
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selvfølgelig kan det slås fra, men trådstarter kan så ikke bruge touch-id til transaktioner i apps.
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |