|
Slå skærmlås fra på iPad |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min datter har også en spritny iPadAir, og der medgiver jeg at touchid faktisk fungerer ret godt, men der sidder touchid også på siden, hvilket jeg syntes er en lang bedre placering, når man sidder med ipad foran sig.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|
køb en iPad Pro. Den har faceid, det virker :-)
Men på de øvrige ipad vi har har jeg ingen problemer med touchid. Min kone derimod så skal hun dimse flere gange for at få det til at virke.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
OK, det ændrer hele udgangspunktet. Jeg var ikke klar over, at der var forskel mellem air og Ipad. .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Og du er med på at du lige skal give homeknappen et tryk, ikke nok bare at lade fingeren hvile over knappen.
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1420 |
|
Ja jeg er godt klar over at jeg skal trykke på home knappen for at låse skærmen op. Har trods alt haft en iPad i 9 år.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
HenrikN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
|
Min virker også fint. Men hvis jeg en sjælden gang lavet noget, som har "slidt" min finger, kan der godt gå et par dage, inden min finger er intakt igen. Så skal jeg bruge kode.
Du skrev 6 cifret. Det kan jo også ændres vil 4. Men måske du er klar over det :)
|
||
Mvh
Henrik Nielsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |