recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slå skærmlås fra på iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slå skærmlås fra på iPad

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg har den spritnye IpadAir, og touchID funker altså HVER gang her. Anvender venstre pegefinger , - og de få gange Ipad’en skal være lodret har jeg "kodet" højre tommel . 
Min datter har også en spritny iPadAir, og der medgiver jeg at touchid faktisk fungerer ret godt, men der sidder touchid også på siden, hvilket jeg syntes er en lang bedre placering, når man sidder med ipad foran sig.
Mvh Jesper
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 16:20
køb en iPad Pro. Den har faceid, det virker :-)

Men på de øvrige ipad vi har har jeg ingen problemer med touchid. Min kone derimod så skal hun dimse flere gange for at få det til at virke.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Jeg har den spritnye IpadAir, og touchID funker altså HVER gang her. Anvender venstre pegefinger , - og de få gange Ipad’en skal være lodret har jeg "kodet" højre tommel . 
Min datter har også en spritny iPadAir, og der medgiver jeg at touchid faktisk fungerer ret godt, men der sidder touchid også på siden, hvilket jeg syntes er en lang bedre placering, når man sidder med ipad foran sig.

OK, det ændrer hele udgangspunktet. Jeg var ikke klar over, at der var forskel mellem air og Ipad. . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 19:07
Og du er med på at du lige skal give homeknappen et tryk, ikke nok bare at lade fingeren hvile over knappen.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Og du er med på at du lige skal give homeknappen et tryk, ikke nok bare at lade fingeren hvile over knappen.
Ja jeg er godt klar over at jeg skal trykke på home knappen for at låse skærmen op. Har trods alt haft en iPad i 9 år.
Mvh Jesper
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 23:46
Min virker også fint. Men hvis jeg en sjælden gang lavet noget, som har "slidt" min finger, kan der godt gå et par dage, inden min finger er intakt igen. Så skal jeg bruge kode.

Du skrev 6 cifret. Det kan jo også ændres vil 4. Men måske du er klar over det :)
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu