recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette cache og data i TV2 Play appen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette cache og data i TV2 Play appen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slette cache og data i TV2 Play appen
    Sendt: 03-November-2020 kl. 14:29
Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips.
Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen.
Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag?
Steen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips.
Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen.
Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag?

Hej.

hvis dit Philips 8804 smart tv, er et Android TV, bør du kunne gå ind i:

Setting
Apps
Se alle Apps
Installerede Apps
TV2 Play
Ryd data
Ryd cache

Jeg har prøvet det på en Android Boks. Men tror at det er det samme.

Hilsen Carsten. 



Redigeret af csell - 03-November-2020 kl. 15:36
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 15:51
Mit tv er efter denne side et smart tv, men har ikke de muligheder du nævner
Philips
Steen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 16:17
Hej.

Jeg checkede et Philips 50" 4K UHD LED Smart TV 50PUS8804/12 før at jeg svarede dig:


I følge specifikationerne har det Android 9.0.

Jeg ved ikke hvordan, man kommer ind i Android Setting Menuen. Men måske andre kan hjælpe os?

Hilsen Carsten.

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 16:22
TV2 har efter et par dage erkendt at det er en kendt fejl, og at de arbejder på en løsning
Steen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 16:26
 Det er naturligvis med Android, for ellers var der ikke en TV2 Play App til det. Fremgangsmåden for rydning af Data/Case i Android TV OS er som det er  beskrevet af csell.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 16:59
Fremgangsmåden er anderledes på mit Philips tv, kan jeg oplyse den skråsikre om
Steen
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 16:41
Til andre med evt samme fabrikat/problem, kan jeg oplyse at fremgangsmåden til at slette cache og data er:
*Android side
*Apps
*TV2 Play app
*Højreklik (længerevarende tryk på appen)
*Oplysninger
*Ryd data
*Ryd cache
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu