|
Slippe for Licens ? |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det vil vi jo alle gerne men, hvad hjælper det, hvis det du gerne vil se så kommer til at koste endnu mere? Det er jo ikke sådan at du bare kan nøjes med at betale 10% af licensens pris fordi du kun ser 10% af det indhold der bliver produceret for licensmidlerne.
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12358 |
||
Lidt lissom det der med skatten...
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
@ Diskoman DK.
Det er egentlig også derfor,jeg gerne ville have det var frivillig i stil med andre kanaler. Jeg ville dermed have et valg,om jeg ønsker DR eller ikke . Det eneste jeg bruger af min medielicens DR 1 og DR 2,ingen Radio ,så i praksis er det et par dyre kanaler. Mvh. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Du bor i et område der formentlig får gavn af udligningen mellem kommunerne i hele landet fordi du betaler lavere kommuneskat. Og så vil du ikke betale en smule licens, så alle andre får gavn af alle de TV- og radiokanaler DR producerer. |
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Den der bestemte at DR ikke skulle på finansloven var en meget klog person, hvilken jo kun kan betyde at der ikke var en politiker |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej Kampus. Alt dit politiske gider jeg ikke diskutere i dette forum . Men det er rigtig at jeg bor i det Nordvestjyske,og at vi muligvis får en udligning. Og hvis du gerne vil se alt det DR leverer ,så fint med mig.Jeg har bare den indstilling at DR ikke hører til under statens vinger. Mvh. |
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Du kan sagtens melde det fra. Og have det godt med det!
|
|||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Nej det var også en hård udmelding jeg kom med, men et eksempel på at vi alle bidrager til et velfærdssamfund med lige muligheder for alle. Licensen er undtaget og frivillig, hvilket ikke er fair. |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Hvem er "de rette politikere" som vil afskaffe licensen, men ikke samtidig opkræve penge fra dig på anden vis, til bla. de formål som du selv nævner? |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Glem ikke en fantastisk lydproduktion som der var ofret millioner på, som DR så lige valgte at spolere resultatet af, ved at fjerne den diskrete lyd, netop da serien skulle sendes ud til dem der havde betalt. Men det var da godt at licensbetalerne fik betalt "gildet" uden at kunne nyde den såkaldt "fantastiske" lyd.. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg betaler også gerne. Men som Strandvasker er inde på, så bør hele konceptet ændres, så det i det mindste giver bare en anelse mening, det som vi betaler, og gerne vil betale til.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvor meget synes du det skal koste, at se DR 1 og DR 2? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |