|
Slippe for Licens ? |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Hej igen Jeg har på ingen tidspunkt skrevet noget om brugerbetaling på andet end DR . Jeg skrev på et tidspunkt at det eneste jeg brugte Dr til var et par stykker af deres tv programmer og der mente at det var for dyrt.Så derfor mit forslag om at betale som man gør for andre programmer på diverse udbyder. Alt det med hospitaler og motorveje er ikke noget jeg har bragt på banen,jeg betaler gerne for disse ting. Med hensyn til medielicensen har og nogle andre en anden mening om og det synes jeg der ok. Mvh. |
|||||
![]() |
|||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
||||
Nu forstår jeg hvor forvirringen opstår - det er jo slet ikke dig jeg svarer, men floe!
|
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
![]() |
|||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||||
Hej igen Det var det jeg prøvede at forklare i mit første indlæg i dag. Men jeg tror jeg smutter ud af tråden ,og lade den gå tilbage til trådstarter. Og så må vi se om han får svar på hans spørgsmål.Slippe for Licens ? |
|||||
![]() |
|||||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
||||
Det med vejene er noget vrøvl synes jeg. Det kan vist tælles på en hånd hvor mange danskere der ikke bruger vejene. Selv om du ikke har en bil, kører med bus, får et lift privat eller med taxa, så bruger du nok supermarkedet og andre forretninger som bruger vejene til at få varer rundt. Veje er en nødvendig del af infrastruktur i et samfund. Bilejerne alene betaler 4 gange hvert år hvad der bruges til vejene. At snakke om at indføre yderligere skat på veje, er helt ude i hampen.
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
"Slippe for licens"? Svaret blev skrevet i 6. indlæg
|
|||||
![]() |
|||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||||
Slank DR og lad få det ind under skatten.
2 TV kanaler bør være nok, ting som x factor bør ikke være på DR. |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
Præcis ![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
Tak for det Kampus. Mvh. |
|||||
![]() |
|||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||||
Andre lande har betaling hver gang man kører ind på en motorvej, det kunne Danmark da også indføre, bussen, den private bil, taxen og varebiler kunne så købe en brobizz og derved slipper for af holde i kø |
|||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||||
![]() |
|||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||||
Jeg tror bare politikerne skal se at få indført noget konsistens. Fx brobis på alle broer, eller fjerne det helt.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Nu har vi lige fået indført større tilskud til færgedriften til småøerne, så de ikke blir affolket. Hvis du indfører brobizz på alle broer, bliver Sjælland og Fyn affolket ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
||||
Det er den helt anden vej at gå end jeg synes man bør. Det er i landets interesse at borgerne kan bevæge sig rundt. At sætte betalings mure op dæmper denne effekt. Udgiften til veje og broer bør være dækket af alle over skatten. Udgiften til anlæg for opkrævning er også dyrt.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |