|
Smart home Go/No go |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
@BBubble Du kan da knytte dit Ikea system op på Apple Homekit
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
BBubble
Ny bruger Oprettet: 05-December-2020 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ret!
Og de har også fået integreret både Google Assistant og Alexa kan jeg se :)
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
@BBubble og ikea lys kan køres på Hue systemet.
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har efterhånden rigtig mange smarthomeenheder og generelt er jeg tilfreds. Et konstant irrationsmoment er dog der ikke er lavet enhed der samler det hele OG som kommer med en lækker brugervenlig dashboard
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
den eneste ulempe med Ikea er at det ikke virker sammen Logitech Remote. Det gør Philips hue derimod.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg er mest glad for af mine 'smart home' dimser er mine termostater fra Tado som sikrer en god besparelse på varmeregningen.
jeg har alle mulige andre ting 'online' fx hue, sous vie, hvidevarer etc. men det mest praktiske er som sagt termostaterne.
|
|
.
|
|
Kvaaen
Bruger Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle,
Tak for alle jeres svar. Jeg har nu investeret i en r*vfuld Ikea Trådfri pærer, remotes og en gateway. Herudover også deres smarte blinds til hele lejligheden. Jeg flytter først i uge 51, så der skal jeg have sat det hele op. Herudover, har jeg også købt en Google Nest Mini til at styrer det meste. Jeg har valgt, at købe blænddæksler til alle kontakter der styrer "hovedlys i rum" og klister en Ikea remote på. På den måde, kan jeg både styre med stemme, med app og med kontakter direkte på væggen. Vi ser hvordan det går.
|
|
Mvh.
Anders Nielsen |
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du kigget på Home Assistant? - Smartthings med add on dashboards kan også bruges |
|
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er vel oplagt at smide er link op til min side, Det kan måske hjælpe dig med at komme i gang. |
|
BaaaaaH
|
|
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ang. Ikea Trådfri
Kan nogen hjælpe her: Min Gateway er tilsluttet via ethernet-kabel. Men da min iPhone kører på vores mesh-netværk, kan Ikea app'en ikke se gateway'en. Sjovt nok kan både Google Home og Apple HomeKit.
Men hvordan får jeg Ikea's app til at se min gateway via mesh? |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
er det google mesh
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |