|
Smart tv der under støtter både Sputnik/Viaplay? |
Besvar |
Forfatter | |
jan160674
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2011 kl. 11:15 |
Jeg leder efter et smart tv produkt, der understøtter både Sputnik samt Viaplay. Er især blevet relevant efter tv2 bliver kodet til Januar (og jeg gider ikke boxer).
Som jeg indtil videre har kunnet finde ud af så understøtter LG/Samsung smart tv viaplay. Sony smart tv understøtter sputnik.
Indtil videre overvejer jeg at købe en dongle til min sony 32" tommer til Sputnik brug. Også købe en Samsung blue ray med smart tv som kan bruges til viaplay og sluttes til min 42". Det er dog træls med 2 løsninger og desuden vil jeg så kun kunne se tv2 i soveværelset fra januar.
Men findes der et´ tv, blue ray eller andet der ville kunne klare begge dele?
|
|
Princesslea
Bruger Oprettet: 09-Januar-2011 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
ifl. denne artikel: www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1315122671
så kommer sputnik også til Samsung, og så har de jo begge.
|
|
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står; TV2 Sputniks on-demand.
Er bange for det betyder at det kun er køb af film, og ikke deres abonnements indhold. Men spændende at se hvad det ender med.
På Sony var der også den underlige begrænsning at man ikke kunne se de udelandske serier. Selvom man havde abonnement til dem. Dem skulle man se via computeren. Og man kunne heller ikke se live sports.
Håber samsung ender med at have det hele, som man kan se på sin PC.
|
|
mich61
Guld medlem Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indtil videre er det ikke sket noget Sputnik/Samsung appl. !!!
Redigeret af mich61 - 20-Maj-2012 kl. 09:23 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |