|
SMS fra fremmed om natten OK? |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | |||||
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Efter så mange siders debat undrer det mig at ingen har foreslået OP at skrive det i annoncen. Det burde være lige til højrebenet at skrive noget lig: Kontakt kun i tidsrummet 9:00 - 21:00, alle kontaktforsøg bede via SMS og opkald uden for dette tidsrum vil ikke føre til nogen handel.
|
|||||
![]() |
|||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||||
ASKF: Det har skam også været til debat - men du har misset det. Et problem her, er at rigtigt mange på DBA ikke læser annonceteksten. Jeg sælger en del på DBA og rigtigt mange af de spørgsmål jeg besvarer, er allerede besvaret i annoncen. Folk ser overskriften og så spørger de løs om alt det der allerede er beskrevet...
|
|||||
![]() |
|||||
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 238 |
||||
Som tipsen skriver ovenfor, har det været oppe og vende. Og var man lidt polemisk anlagt, kunne man påstå, at tipsens indvending mod det er ganske rammende, siden du ikke har læst det ;-)
|
|||||
![]() |
|||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
||||
“ind på internettet og starte en diskussion = krænkelseskultur.” Der var diskutioneforum på nettet før det blev moderne at været krænket, så at diskuterer noget på nettet har ikke noget med krænkelsenskulturen at gøre Mine simple forholdsregler er at fortælle herinde at man ikke skal ringe og sende SMS om natten |
|||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||||
![]() |
|||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
||||
Fik du læst det her dejligt indlæg ?
|
|||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||||
![]() |
|||||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
||||
Mindes ikke jeg er enig med dig ret tit Furry:) - men rørende her. Ligepræcis blot en diskussion der er igang og har intet med krænkelse at gøre. Nogen (mig selv inkl) vil mene at nogle andre er blottet for omtanke ift andre mennesker og deres døgnrytmer, mens andre vil mene at har man sig en mobil og annoncer så har man åbnet op for en portal - man selv er ansvarlig for at få begrænset genen ved - jeg er ikke enig og sælger man til mig vil jeg garantere at der ikke kommer en SMS fra mig. Omvendt skal i ikke sende mig SMS om natten;)
|
|||||
![]() |
|||||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||||
@Bromberg: Du er velkommen til at handle hos mig - jeg har "åbent" 24/7 på DBA, men jeg bestemmer dog selv, hvornår jeg læser og besvarer din henvendelse - uanset, hvilken kommunikationsform og hvilket tidspunkt du måtte vælge :-)
Du er også velkommen til at vente med at henvende dig til du synes det lige passer, men vær opmærksom på at stumperne kan risikere at blive solgt i mellemtiden ;-) |
|||||
![]() |
|||||
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
||||
Vores mobiler ligger i stuen, om natten, har silence slået til, kun prioritetsposter slipper forbi . . . .
Modtager tit en kort SMS "Sover I" efter kl. 21, vi bestemmer så selv om der skal svares. . . . Har man ting til salg må der påregnes at der kommer SMS døgnet rundt. . . . Da jeg var på arbejdsmarkedet gik jeg i 3 holdsskift, det er altså svært at sende SMS kl. 10.00 når man sover efter Nattevagt. . . Redigeret af larsvj - 15-Maj-2019 kl. 11:53 |
|||||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|||||
![]() |
|||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
||||
Hvor er det vildt det her. Tænk hvis manden der gerne vil købe ens varer arbejder nat, og det er der han lige har bedst tid til at byde på varen.
Eller han virkelig gerne vil ha' den, så han byder ind før den er gået til anden side? Det er helt forskruet at man kan blive så vred over en henvendelse på ens varer sat til salg ONLINE! ... Så slet din varer når du går i seng. Køb nogle større sko.. Og velkommen til 2019.
|
|||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||||
![]() |
|||||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
||||
He, he, ja man vil gerne sælge sine varer, men man gider overhovedet ikke noget som helst besvær. Med den holdning, kan du sgu' blive svært at få afsat sine varer
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
||||
Skal lige forstå det korrekt... Du havde faktisk ikke lyd på din mobil? Dvs. du så først SMS'en næste morgen? Og du "blev sgu vred"? Jeg troede rent faktisk, at du havde dummet dig og glemt at sætte på lydløs og derfor var sur over at være vækket. Men der har faktisk på intet tidspunkt været noget generende ved situationen udover at du blev vred over at se en SMS på din telefon om morgnen efter at have fået din fulde nattesøvn? Det er sjovt
![]() Redigeret af Jonas_h - 16-Maj-2019 kl. 12:10 |
|||||
![]() |
|||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4279 |
||||
noget af det rigtigt sjove er, at Jake51 i samme periode som dette opslag beklagede sig over, at det var svært at sælge sine varer, så han søgte råd om at sælge til udlandet
![]() |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |