|
SMS fra fremmed om natten OK? |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | ||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Må så være uenig, jeg modtager mails på lige fod med SMS på min telefon, det har jeg gjort i 15 år:) -
Jeg slå så notifikationer fra i det tidsrum, hvor jeg ikke ønsker at modtage dem (med undtagelse af de jeg altid ønsker at høre fra). Det er ikke noget afsenderen behøver at bekymre sig om. |
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
|
Jeg har sat min SMS lyd ,til den for mig mindst hørbare..ét <Ding>som jeg ikke bliver vækket af.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
SMS eller mail
Ens for mig og intet problem.
SMS og mail læses ved lejlighed og forstyrer ikke søvnen da telefon er på forstyr ikke om natten.
|
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Kan nu hellere ikke rigtig se et problem i det. Noget andet hvis personen havde ringet dig op.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Jeg vil bare ikke forstyrres om natten med ligegyldige ting - ja, vi er meget forskellige.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|
hvis man ikke vil forstyrres af en sms, så må man sætte ens telefon op til det.. jeg har intet imod at få sms på alle tider af døgnet.. men jeg definere også selv hvem jeg lukker igennem med lyd.. det er min telefon sat op til.. Jeg sender selv sms til folk på dba primært.. hele døgnet da jeg ofte er på andre tider end dansk lokal tid. og især på dba, hvis man ikke vil forstyrres på sms, så bør man ikke offentlige gøre sit nummer på annoncen imho.
|
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Bidrager i koret . Hvis man vil kommunikere,og handle via sms - så bør man også kunne finde ud af,at sætte sin tlf op efter behov .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
|
Ikke noget jeg ville brokke mig over. Min telefon er lydløs mellem 23 og 07.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
Hold dog op for en storm i et glas vand! Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Ikke en storm. Men bare forskellige meninger.
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Jeg forstår dig godt trådstarter. Er helt enig. Måtte også lære min pensionerede mor om ikke at sms´e kl 01...
|
||
![]() |
||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
|
Man fristes til at spørge; Er du sømand eller købmand :-D
Du har en vare sat til salg, din potentielle køber finder din annonce klokken 01:40 og har et spørgsmål... I min optik ville det da være en dejlig sms at vågne til ...
|
||
MORE BASS
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |