recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SMS fra fremmed om natten OK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SMS fra fremmed om natten OK?

 Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Forskellen er bare på mail at det tit er et sted man selv går hen og opsøger og ikke noget der “ringer” ind på telefonen.

Det er ihvertfald i mit hjem 2 vidt forskellige ting og bruges ligeledes forskelligt

Må så være uenig, jeg modtager mails på lige fod med SMS på min telefon, det har jeg gjort i 15 år:) -

Jeg slå så notifikationer fra i det tidsrum, hvor jeg ikke ønsker at modtage dem (med undtagelse af de jeg altid ønsker at høre fra). Det er ikke noget afsenderen behøver at bekymre sig om.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 15:05
Jeg har sat min SMS lyd ,til den for mig mindst hørbare..ét <Ding>som jeg ikke bliver vækket af.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 15:31
SMS eller mail 

Ens for mig og intet problem.  

SMS og mail læses ved lejlighed og forstyrer ikke søvnen da telefon er på forstyr ikke om natten.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 16:02
Kan nu hellere ikke rigtig se et problem i det. Noget andet hvis personen havde ringet dig op.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

En SMS om natten er bare ikke i orden - med mindre at det er noget meget alvorligt/meget vigtigt. Mange mennesker er bare meget lidt hensynsfulde. Mig selv, mig selv - og mig selv.

Er en mail så heller ikke i orden?

Kan altså ikke se problemet? Man kan jo bare sætte sin mobil på lydløs om natten, så opdager man ikke engang at man har modtaget noget, før man læser det om dagen..

Hvis man f.eks. får pakker fra DAO, der leverer om natten, så får man en sms midt om natten.

Men, sådan er vi jo så forskellige.
Jeg vil bare ikke forstyrres om natten med ligegyldige ting - ja, vi er meget forskellige.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 16:39
hvis man ikke vil forstyrres af en sms, så må man sætte ens telefon op til det.. jeg har intet imod at få sms på alle tider af døgnet.. men jeg definere også selv hvem jeg lukker igennem med lyd.. det er min telefon sat op til.. Jeg sender selv sms til folk på dba primært.. hele døgnet da jeg ofte er på andre tider end dansk lokal tid. og især på dba, hvis man ikke vil forstyrres på sms, så bør man ikke offentlige gøre sit nummer på annoncen imho.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 17:02
Bidrager i koret . Hvis man vil kommunikere,og handle via sms - så bør man også kunne finde ud af,at sætte sin tlf op efter behov . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 17:23
Ikke noget jeg ville brokke mig over. Min telefon er lydløs mellem 23 og 07.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 18:07
Hold dog op for en storm i et glas vand!

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hold dog op for en storm i et glas vand!

Flemming


Ikke en storm.   Men bare forskellige meninger. Wink
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 19:06
Jeg forstår dig godt trådstarter. Er helt enig. Måtte også lære min pensionerede mor om ikke at sms´e kl 01...
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2019 kl. 22:55
Man fristes til at spørge; Er du sømand eller købmand :-D 

Du har en vare sat til salg, din potentielle køber finder din annonce klokken 01:40 og har et spørgsmål... 

I min optik ville det da være en dejlig sms at vågne til ...
MORE BASS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu