|
Snydt af Bilka? |
Besvar | Side <1 789 |
Forfatter | |
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Bent. Familien kommer på besøg i næste uge, så forelægger jeg dem lige, at det ser ud til at der er mulighed for at rent faktisk reagere på det her, og så hører jeg lige, om jeg skal hjælpe dem med at arbejde mere i det
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Martin. Det bliver spændende at høre. Får vi lov til fortsat at følge udviklingen?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trykfejlen må være at de mangler et "et"
SMART TV - skulle være - ET SMART TV I så fald er det en smagssag :-) |
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må være deres eget problem, hvis man har ønsker om afvikling af specielle services må man sætte sig ind i, om den givne vare kan - ellers må man spørge i butikken.
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - specielle services. Men nu kan TV'et slet ikke afvikle services - overhovedet! Og dét er nu en gang det, et "SmartTV" dækker over. At det kan afvikle services. Dvs. når et TV annonceres som et "SmartTV", så behøver man ikke sætte sig ind i om det kan afvikle services - det ligger implicit i, at det er et "SmartTV", at det kan det. Kan det så ikke det alligevel, så er det ikke et "SmartTV", og dermed er reklamen misvisende/fejlbehæftet. Længere er sagen ikke... Redigeret af HeartWare - 30-September-2015 kl. 09:32 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus, med al respekt, da jeg ellers synes du er rimelig fornuftig, så er ovenstående noget, som ALLE forbrugere burde have et problem med, og ikke kun de der bliver ramt af det. De har købt et produkt ud fra en fejlagtig og vildledende annoncering. Hvorvidt manglen var det aller vigtigste for dem i verden, det er principielt hammerende ligegyldigt. Det ændre ikke ved, at produktet i sig selv ikke lever op til annonceringen. Det skal vi som forbrugere ikke affinde os med, uanset om det er mangler der har betydning for os nu og her eller ej. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fair nok du har den holdning, det acceptere jeg - Men jeg håber dælme du er en af få, for ellers ser det ret skidt ud for fremtiden, for forbrugerne. Skal jeg være lidt firkantet, så er du et tydeligt eksempel på, hvorfor de her sager overhovedet sker. Jeg vil tro, at hvis du sad i samme situation som trådstarterens familie, så ville du OGSÅ føle, at det er din egen skyld, og bare affinde dig med situationen. Virkeligheden er en anden. Et godt råd, som du pudsigt nok selv bruger mod forurettede - Sæt dig ind i tingene, så du ved hvordan virkeligheden er. Og ikke mindst, hvorfor det er ekstremt vigtigt at holde fast i det der er tilbage af den, og ikke lade os (forbrugerne) affinde med hvad som helst, gøre andres fejl til vores fejl, som de så kan fortsætte og leve højt på. Måske du endda begynder at forstå, hvorfor der overhovedet er brug for forbrugerbeskyttelse. Alternativ mangler du måske at komme i samme situation, som trådstarterens familie - Så kan det være at du føler dig motiveret til at, "sætte dig ind i tingene", på den rigtige måde.
|
|
Besvar | Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |