|
Solgt . JBL L20 (Smme serie som L100) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal jeg gøre. Handlen er allerede lavet med depositum, så regner ikke med han springer fra, men du hører fra mig, hvis det skulle glippe. Lyder heftigt med dem til atmos. Du må eje næsten alle par i dk. Tror ikke der er solgt særlig mange af dem
|
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Har 4 stk. i "Redwood" med sorte hjørner og 4 stk. magen til dine - bruger 2 stk. som center.
Har set et sæt som dine på DBA - men de er modificeret med nogle grimme alu-lister på hjørnerne. Og er lidt nervøs for hvorledes de ser ud, hvis jeg flår disse af...
|
|
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Ja, det er ikke til at vide. Bruger du også L20 som front? En del du har fået samlet lidt imponerende med de få gange jeg har set de var til salg
|
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
Ti5000 som front.
De 4 "redwood" købte jeg som nye - til en fin pris. De sortfinerede har jeg købt brugte - seneste sæt for 5-6 år siden... Du kan måske lade din køber vide, at jeg er interesseret, hvis han/hun "fortryder"... Godt nok ærgeligt, at jeg ikke var forbi tidligere i dag.
|
|
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Sjovt nok havde jeg meget besvær med at få solgt et sæt L100.. de røg for kun 1600.. de manglede godt nok selve centerdomen i basserne, men det er jo kun kosmetisk og kan jo fixes med nye... så der var en der gjorde et godt køb der...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Dem så jeg også godt, Ning - de passer bare lidt skidt i loftet ift. L20/2000...
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() Nu er det jo aftalt med ham. Som sagt hvis han springer fra har du første bud. |
|
![]() |
|
![]() ![]() Hvad jeg mener er, at du godt må sige til din køber, at hvis han senere finder ud af, at L20'erne ikke er den rette højttaler for ham, så står jeg klar. Det er dét jeg mener... ![]() Og ja, skulle han, imod forventning, springe fra - så skriver du naturligvis bare til mig. Så skulle det vist være præciseret. |
|
|
|
![]() |
|
De er desværre solgt. Held og lykke med jagten. Det var en tidligere ansat hos JBL der blev ejeren.
|
|
![]() |
|
Westergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Jeg har et sæt JBL L-20 i god stand, som jeg ikke får brugt. 1.500kr., fang mig på 20718481 ved interesse, bor nord for Kbh, vh Mads
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |