recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt . JBL L20 (Smme serie som L100)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt . JBL L20 (Smme serie som L100)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 22:08
Det skal jeg gøre. Handlen er allerede lavet med depositum, så regner ikke med han springer fra, men du hører fra mig, hvis det skulle glippe. Lyder heftigt med dem til atmos. Du må eje næsten alle par i dk. Tror ikke der er solgt særlig mange af dem
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 22:19
Har 4 stk. i "Redwood" med sorte hjørner og 4 stk. magen til dine - bruger 2 stk. som center.

Har set et sæt som dine på DBA - men de er modificeret med nogle grimme alu-lister på hjørnerne. Og er lidt nervøs for hvorledes de ser ud, hvis jeg flår disse af...
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 22:35
Ja, det er ikke til at vide. Bruger du også L20 som front? En del du har fået samlet lidt imponerende med de få gange jeg har set de var til salg
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 22:44
Ti5000 som front.

De 4 "redwood" købte jeg som nye - til en fin pris. De sortfinerede har jeg købt brugte - seneste sæt for 5-6 år siden...

Du kan måske lade din køber vide, at jeg er interesseret, hvis han/hun "fortryder"...

Godt nok ærgeligt, at jeg ikke var forbi tidligere i dag.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 22:59
Sjovt nok havde jeg meget besvær med at få solgt et sæt L100.. de røg for kun 1600.. de manglede godt nok selve centerdomen i basserne, men det er jo kun kosmetisk og kan jo fixes med nye... så der var en der gjorde et godt køb der...
Ning
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 23:03
Dem så jeg også godt, Ning - de passer bare lidt skidt i loftet ift. L20/2000... Smile Men jo, det var et fint køb for køber de L100.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Autechre Autechre skrev:

Ti5000 som front.

De 4 "redwood" købte jeg som nye - til en fin pris. De sortfinerede har jeg købt brugte - seneste sæt for 5-6 år siden...

Du kan måske lade din køber vide, at jeg er interesseret, hvis han/hun "fortryder"...

Godt nok ærgeligt, at jeg ikke var forbi tidligere i dag.

Nu er det jo aftalt med ham. Som sagt hvis han springer fra har du første bud.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 09:13
Big smile Kan godt se, at det kan tolkes som om at jeg prøver mase mig ind foran din køber - det er IKKE tilfældet. Kunne ikke falde mig ind... Smile

Hvad jeg mener er, at du godt må sige til din køber, at hvis han senere finder ud af, at L20'erne ikke er den rette højttaler for ham, så står jeg klar. Det er dét jeg mener... Wink

Og ja, skulle han, imod forventning, springe fra - så skriver du naturligvis bare til mig.

Så skulle det vist være præciseret.

Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2016 kl. 23:17
De er desværre solgt. Held og lykke med jagten. Det var en tidligere ansat hos JBL der blev ejeren.
Til top
Westergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Westergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 08:04
Jeg har et sæt JBL L-20 i god stand, som jeg ikke får brugt. 1.500kr., fang mig på 20718481 ved interesse, bor nord for Kbh, vh Mads
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu