recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: JBL Synthesis S1S-EX subs (4 stk)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: JBL Synthesis S1S-EX subs (4 stk)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 08:17
Peter kom mig i forkøbet :)

Har aldrig selv haft hands-on erfaring med MX350, men har hørt den rigtigt mange gange. Jeg vil vove at påstå, at det eneste MX350 gør bedre er, at den er mindre og har indbygget forstærker (dvs. mere simpel). Lydmæssigt er vi i en anden liga med JBL'en. 

MX350 er kendt for, at være meget hurtigt og mange siger man ikke skal over 12" for så bliver bassen sløv, men dét der er specielt ved JBL'en er, at membranen på deres 18" vejer mindre end f.eks. 12" enheden i MK subben. Det giver kæmpe overskud og utrolig præcision/hurtighed.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 09:21
Spændende! Hold op det frister at prøve jbl lige nu
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 09:27
Jeg synes jo logisk nok, at du skal springe på LOL Meget sjældent, at de er til salg (medmindre man køber nyt og vil give 26.000 pr subwoofer)
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2016 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af stillersen stillersen skrev:

Hvordan er subben, i samlignet med mksound mx350mkii?

Tillader mig at svare. Da jeg har haft begge subs. Mx 350 er noget mere bulrende. Der er væsentlig mere punch - hug og artikulering i jbl suben. Jbl sub er mere tør i sin spillestil. Og så er det langt mere spl i jbl . Jbl suben er bare mx 350 suben overlegent på alle punkter .
Jeg har haft 2 x mx350 i 5 år. Og jbl s1s ex i et år. And still counting😊

Edit: nu lyder det som om at MX 350 er dårlig. Det er den på ingen måder ( rater den højere end Velodyne DD12 som jeg også har haft )
JBL suben er bare fantastisk god

+1

Har også haft MK subs, SB1250, MX-250 og 350 - Har nu 2 x JBL 4645C (samme enhed som i s1s ex'erne) og er til stadighed MEGET overrasket og imponeret over deres evner, selv ved moderat niveau. Giver man lidt gas og lader dem arbejde, er det helt enormt hvad de kan præstere, og det uden at de er i nærheden af at være presset. MK'erne var rigtig fine subs, men JBL'erne er bare noget andet på alle punkter.

Fun fact - i den nye Big Bio i Herlev sidder der 2 styks som loft subs :)

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 10:13
Kom gerne med bud!
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 08:27
God pris hvis man vil købe to subs og tre fronter: http://forum.recordere.dk/topic148082_post1491614.html

Redigeret af Jonas_h - 12-September-2016 kl. 08:27
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu