|
Solgt - Limitless LED Smart Light |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2014 kl. 08:14 |
Jeg har lige købt et sæt Philips Hue, og sælger nu mit Limitless LED-sæt, som jeg har været meget tilfreds med.
Har mange af de samme funktioner som Hue, og Android Tasker kan anvendes. Dog har Hue flere tilpasningsmuligheder via Hue-app. Limitless LED bruger som standard 'MiLight' app (gratis). Pærerne kan BÅDE betjenes via mobil og med den medfølgende fjernbetjening. Betjeningen går hurtigere end på Philips Hue. Der tændes/slukkes, dæmpes og skiftes med det samme. Nem at bruge, og Limitless har en god kundeservice, hvor der hurtigt svares på spørgsmål. Sættet befinder sig i Aarhus C. Købt i september 2013 og fejler absolut intet. Pærerne har en estimeret levetid på ca. 50.000 timer mod Hues 15.000. To af pærerne har været brugt til gulv-/bordlampe og den sidste ved spisebordet. De har altså ikke været anvendt til primær belysning, så der er MANGE år tilbage i pærerne. En anden god feature, som jeg savner på min Philips Hue, er at pærerne individuelt husker sidstanvendte indstilling, når de slukkes på 220/230v kontakten. Alt i alt et ganske fint sæt, hvis man vil prøve at lege med 'smart lights'. Nypris ca. 800-900 kr. for sættet (inkl. fragt, told/moms/gebyrer). I pakken er der: 3 pærer RGB med dedikeret hvidt lys 1 Fjernbetjening 1 Wifi bridge (får strøm via USB) ![]() Redigeret af Ukke - 13-November-2014 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris:
HBO 150 kr. afhentet. Kan sendes forsvarligt til hele landet mod betaling. EDIT: Jeg lader annoncen køre indtil tirsdag kl. 21.00.
Redigeret af Ukke - 09-November-2014 kl. 09:14 |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Hej :-)
Jeg vil gerne tage dem til de 150,- Enten afhentet eller sendt. :-) |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Hej Pil-babz. :)
Jeg lader den lige køre til tirsdag kl. 21.00. Sættet er i hvert fald dit, som det ser ud nu.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7262 |
For lige at forstå rigtigt. Er alle pære så med mulighed for farver ?
|
|
![]() |
|
Jæs.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7262 |
Så byder jeg 200.- plus porto.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
250 kr. plus porto.
|
|
![]() |
|
Bud noteret. :)
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke selv leget med Android Tasker eller UDP Sender, men der kan læses lidt om det her:
http://hastarin.github.io/android-udpsender/ Redigeret af Ukke - 09-November-2014 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
tchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
300 plus porto...
|
|
![]() |
|
Hej alle. Jeg er ikke hjemme før kl. 22 i morgen aften. Som sagt lader jeg varerne gå til højestbydende inden kl 21:00 i morgen, tirsdag.
Lige nu er højestbydende: Tchris Redigeret af Ukke - 10-November-2014 kl. 19:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |