Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 21:38 |
Så er mit Pana reserveret til senere overtagelse
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 22:26 |
Hother skrev:
|
John, er det så stadige Sony 4K tv'et du går efter? når dit VT60 er solgt.
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 22:33 |
kskruger skrev:
Hother skrev:
|
|
Næh, jeg gør noget jeg aldrig igen havde forestillet mig, jeg har kigget på et Samsung - og har fået prof (den bedste) vurderinger af det
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 22:45 |
Hother skrev:
kskruger skrev:
Hother skrev:
|
|
Næh, jeg gør noget jeg aldrig igen havde forestillet mig, jeg har kigget på et Samsung - og har fået prof (den bedste) vurderinger af det |
Læser jeg rigtigt ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) kigger du efter et Samsung tv? ja det ville jeg aldrig havde troet.
Men rigtigt, Samsung har PT den bedste billedekvalitet, når vi snakker LED skærme. Og du kan få 2 gen. 4K Samsung skærm, til samme pris eller billigere, som et 4K Sony tv koster.
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 22:57 |
kskruger skrev:
Hother skrev:
kskruger skrev:
Hother skrev:
|
|
Næh, jeg gør noget jeg aldrig igen havde forestillet mig, jeg har kigget på et Samsung - og har fået prof (den bedste) vurderinger af det |
Læser jeg rigtigt ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) kigger du efter et Samsung tv? ja det ville jeg aldrig havde troet.
Men rigtigt, Samsung har PT den bedste billedekvalitet, når vi snakker LED skærme. Og du kan få 2 gen. 4K Samsung skærm, til samme pris eller billigere, som et 4K Sony tv koster. |
Næh jeg havde heller ikke troet det ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif) . Men nu har jeg kigget på det et par gange - og det siger ikke en pind pga. lys og indstillinger, men som sagt har jeg fået en ret grundig vurdering af TV´et af en person som jeg virkelig værdsætter med sit TV kendskab ![Tongue Tongue](smileys/smiley17.gif)
|
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 23:03 |
Er det et buet Samsung ?
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 01-Maj-2014 kl. 23:06 |
lahan skrev:
Er det et buet Samsung ? |
Sig mig har du drukket ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
|
|
Thomas Jensen
Super bruger
Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 455
|
Sendt: 02-Maj-2014 kl. 00:35 |
Skal vi gætte på UE55F9005 + One Connect Box?
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
vasif
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
|
Sendt: 02-Maj-2014 kl. 00:55 |
Laver du en professionel kalibrering af et Top LED 4K Tv fra Samsung eller Sony, kan du hive meget hjem, og så vil du ikke savne dit Plasma så meget igen, måske en lille smule;)
Redigeret af vasif - 02-Maj-2014 kl. 00:56
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 02-Maj-2014 kl. 01:05 |
Thomas Jensen skrev:
Skal vi gætte på UE55F9005 + One Connect Box? |
Godt gæt ![LOL LOL](smileys/smiley36.gif)
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 02-Maj-2014 kl. 01:06 |
vasif skrev:
Laver du en professionel kalibrering af et Top LED 4K Tv fra Samsung eller Sony, kan du hive meget hjem, og så vil du ikke savne dit Plasma så meget igen, måske en lille smule;)
|
Det kan meget vel ende sådan ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
|
|
Bruger udmeldt 33
Guld medlem
Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
|
Sendt: 02-Maj-2014 kl. 10:44 |
Hej tillykke med valget. Jeg tror du bliver glad for det. Men gi nu tv´et en chance og væn dig til det inden du smider det tilbage :-) Jeg kender ikke samsungs tv andet hvad man har læst og heller ikke pågældende model. Jeg tror ikke du kommer til at savne dit plasma andet end på nogen få sekvenser i billedet og hvis du slukker alt lys om aftenen/natten og ser bluray. Klart sæt en led op og mørklæg dit rum så vil du måske få den der lidt flade fornemmelse på et led. Men så slemt er det nu heller ikke på de gode modeller men Der slår plasma dem som alle jo selvfølgelig ved. Jeg tror du vil opleve et mere sammenhængende billede ,mere roligt, skarpere på en knap så kunstig blank måde som Panasonic.Mere lysstærkt uden at gå på kompromi med andre billedparametre f.eks gamma. Det er som om billedet "sejler på de seneste års Panasonics plasma" Det kommer du også udover. Så er der gamma som vil blive mere stabil. Kører altså dynamisk på en Panasonic hvilket er med til at giden usammenhæng i billedet jeg taler om. Ja der er flere ting. Men burnin og blæserstøj og strømforbrug er også væsentlige ting. Er plasma fra Panasonic så så slem. Nej Sæt en bluray på, men også kun det. Ha kotrolleret belysning så vil jeg medgi at det er en sej nok skærm, Men alligevel. Sen en scene der er mørk på Panasonic med nogen der står ved et bål, f.eks se farverne i hovedet på de mennesker omkring bålet. Så næste klip så ser alt fint ud så næste klip er der et eller andet igen. Så indstiller du det perfekt, så bliver lysstyrken for lav. Jo de irriterer mig de Panasonic skærme men ikke mere end at jeg har haft 5 modeller fra dem fordi der nemlig er de imponerende ting som de skærme nu også kan, men hver gang har jeg måtte aflevere tv´et tilbage igen, eller selv ende med at sælge tv´et igen som brugt. Hver gang har jeg købt det i håb om at nu var de irriterende ting blevet rettet så meget at det var til at leve med men nej.
Du er jo plasma mand Hother så jeg er spændt på om du nu også bliver glad for dit samsung. Vil følge med i det. Jeg kender dig også for at hvis du ikke er tilfreds, ja så ryger den ud igen, og det bliver spændende at se om den holder eller hvor længe den holder :-) Jeg tror hvis den bliver kalibreret odentlig. Så kan de samsung komme meget tæt på perfekt på rigtig mange parametre.
|