|
SOLGT: Panasonic TX-p55VT60 |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
hifipeter
Ny bruger Oprettet: 22-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 14 |
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 15:24 | |
Et
|
||
Bruger udmeldt 33
Guld medlem Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 16:43 | |
Please ikke alt det ungdoms vrøvl om man kan få den bedre i Tyskland ebay og Sydafrika. Køb jeres ting der selv, så har du sparet 200 kr.
Lad mig høre har i selv købt jeres tv dernede eller er det bare på papir/teorien i vil det. Og så når i går ind i en butik og spørger om tusind ting for så at købe det andetsteds, husker i så at gi butikken chancen for at matche prisen ? Eller i tør ikke spørge om rabat. Sig det som det er til dem der har butikken.Jeg kan få en vare til det og det kan i komme i nærheden af det prismæssigt, hvis ikke vil jeg ikke bruge jeres tid. færdig. Ligesom når man har noget til salg. Hver gang kommer der en der siger man kan finde det billigere på nettet. Hvorfor har vedkommende ikke allerede købt det.Fordi det er på ebay eller andetsteds og det vil han ikke. Der er faktisk en del fordele i at købe sådan et plasma som Hother havde brugt, hvor man kan gå op og se lige nøjagtig den model som man skal købe og tager med hjem. At det var en mandags model, og du skal tilbage til Tyskland med den, at strømforsyningen støjer og du skal tilbage til Tyskland med den. Her kan du tjekke den model du køber og så vælge om det er for meget til din smag eller ikke på stedet. Tv er kørt de vigtigste timer ind. Tv´et var er kalibreret. Du kan tjekke for burnin. Du kan få en grundig gennemgang af ender sikkert ved mere om pågældende Panasonic tv end de gængse sælgere. Du kan ta dine egne dvd bluray med. Hvis du glemmer fjernbetjeningen skal du ikke til Tyskland efter den. osv. osv. Gi nu butikkerne i den by du bor i chancen for at få salget, de fleste af dem kan komme tæt på prisen og vil de ikke så må du jo gå.Selvfølgelig skal sælger i de forskellige butikker leve op til deres job ved at i det mindste være ærlige om hvad de ved og ikke ved være hjælpsomme og behagelige at snakke med. Får jeg en klovn til sælger F.eks som Hother skrev da Han spurgte til at ville se skærmen i elrøv og sælger sagde, Hvad er det du skal se. Jamen så går man bare. Gi en anden butik chancen. |
||
hifipeter
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 18:11 | |
Jeg har købt masser af ting i Tyskland og andre steder på nettet, men jeg er endnu ikke gået ind i en dansk forretning først. Hvis prisen er så urealistisk langt fra det jeg kan få den til andetsteds, er det jo spild af sælgers og min tid.
En interesseret køber nævner naturligvis en lavere pris på nettet for at presse prisen. En hurtigt blik på min eBay konto viser, at jeg har købt over 200 ting på den måde.
|
||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 18:18 | |
Så nu er et faktisk næsten bedst at købe brugt? Måske lige før at man kan forvente at end "tilkørt" model er dyrere end en ny? |
||
Bruger udmeldt 33
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 18:58 | |
Ja, er det ikke også det i siger at den er for dyr. Ham der har købt Hothers skærm
|
||
hifipeter
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 19:30 | |
Jo, jeg mener bestemt den er for dyr. Jeg kigger selv efter samme tv lige nu og kan også købe det til samme pris, men i mine øjne er det alt for meget. Og uanset hvad andre mener, så køber jeg hellere et spritnyt syd for grænsen for en tusse mere!
Omvendt kan jeg da godt sætte mig i sælgers sted...det har vi vel alle prøvet, men derfor kan man jo godt være realistisk. Generelt bliver brugte TV forsøgt solgt til helt horrible priser. Meget ofte kan man købe en nyere model, til mindre end et brugt koster!
|
||
Bruger udmeldt 33
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 21:37 | |
Altså at køre til tyskland for at spare en tusse forstår jeg ikke, men igen synes du er så klart i spyttet om hvad du vil at det har jeg kun respekt for. Der er ikke noget med at skulle spørge om og være usikker med det ene og det andet. Du kan spare 1000kr og så er der ikke mere at diskutere. Det synes jeg er fair nok. Jeg synes så til det andet du siger at i rigtig mange tilfælde får man meget lidt for et brugt tv, ihvertfald herinde. Hvis man tænker på at der faktisk næsten ikke har været de helt store billedmæssige forbedringer. Kigger man i dba kan jeg nok godt være enig i at der er en del brugte tv der koster, ja, helt vildt faktisk. De bliver som regel heller ikke solgt.
For at ta hothers tv, så vil jeg mene at prisen vel er nogenlunde retfærdig. Nu ved jeg så ikke hvad den koster i dk lige nu, men mon ikke køber havde tjekket det eller måske havde tjekket og fundet ud af at den ikke kunne fåes mere. At den så koster "kun" 1000kr mere i tyskland ville slet ikke ha gjort det for mig. Havde helt sikkert købt hothers i det spil. Nu er det så bate at jeg slet ikke skal ha noget panasonic plasma uanset så fred med det. |
||
thor-thor
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 22:16 | |
Det er vel en smagssag. Personligt ville jeg ikke give 10,5k for en brugt når en ny koster 13,5k på nettet. (og slet ikke når 4K tv samtidig er på vej ned i pris). Men så længe køber/sælger er glade er det jo fint.... |
||
hifipeter
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 22:47 | |
Enig med Thor, nu er det jo ikke for at spare 1000.- på et tilsvarende brugt TV. Faktisk giver jeg 1000.- (eller godt og vel)mere for et helt nyt TV!
|
||
hifipeter
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 22:59 | |
Faktisk kan et helt nyt fås for 11200.- syd for grænsen, men jeg har lige søgt lidt på nettet og det kan fås for 13641.- herhejjeme.
Nogen som kender dem her:? http://www.fifonetwork.com/PartDetail.aspx?q=p:6749200;c:36211
|
||
thor-thor
Sendt: 04-Maj-2014 kl. 23:36 | |
Ellers kig her, hvis du skal på indkøb: http://www.hifipriser.dk/tv/panasonic-tx-p55vt60e-id-7897177.aspx Redigeret af thor-thor - 04-Maj-2014 kl. 23:37 |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Sendt: 05-Maj-2014 kl. 00:04 | |
Det er ikke samme tv. Hothers var TX-P55VT60Y. Y er nordisk model. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |