Jeg kan ikke lade være med at ryste en anelse på hovedet over alle de kloge indlæg, og jeg kan nok heller ikke helt se hvad meningen er med alle de "Kloge" indlæg.
Når jeg køber en dyr ting som et TV køber jeg hos en dansk autoriseret forhandler. Og det gør jeg af to årsager, nemlig den bedste sikring hvis noget går galt, og jeg vil også gerne være med til at sikre danske arbejdspladser - lidt ideologisk måske, men sådan er det.
Da jeg lagde en synes jeg selv, en ganske fair pris på mit VT60 tog jeg udgangspunkt i, hvad en "Y" model kostede i landet. På det tidspunkt havde Elgiganten 55VT60Y til 19965 kr. Det er efterhånden blevet sædvane, at "Afskrivningen" er ca. 50% efter et år - og den pris satte jeg min salgspris efter, og lagde godt nok lidt til prisen grundet at der fulgte 2 spritnye 3D briller med, som har en listepris på samlet 1500 kr.
Jeg kan ikke helt se hvorfor jeg skal fremgå som jeg ved ikke hvad, for I nævner mit navn flere gange.
Jeg har solgt et TV i mint conditon, en dansk supporteret model, og oven i købet med 18 måneders garanti. Havde jeg ikke kunne sælge mit TV til den annoncerede pris, havde jeg såmænd gladeligt beholdt det.
For min skyld kan I købe jeres grej i udlandet eller en paralle importeret ditto hvor I vil - det er bare ikke det som jeg kan sætte min pris efter, når der ingen sammenhæng er med det I skriver om køb i udlandet m.v.
Redigeret af Hother - 05-Maj-2014 kl. 01:03