recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Panasonic TX-p55VT60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSOLGT: Panasonic TX-p55VT60

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 00:52
Jeg kan ikke lade være med at ryste en anelse på hovedet over alle de kloge indlæg, og jeg kan nok heller ikke helt se hvad meningen er med alle de "Kloge" indlæg.

Når jeg køber en dyr ting som et TV køber jeg hos en dansk autoriseret forhandler. Og det gør jeg af to årsager, nemlig den bedste sikring hvis noget går galt, og jeg vil også gerne være med til at sikre danske arbejdspladser - lidt ideologisk måske, men sådan er det.

Da jeg lagde en synes jeg selv, en ganske fair pris på mit VT60 tog jeg udgangspunkt i, hvad en "Y" model kostede i landet. På det tidspunkt havde Elgiganten 55VT60Y til 19965 kr. Det er efterhånden blevet sædvane, at "Afskrivningen" er ca. 50% efter et år - og den pris satte jeg min salgspris efter, og lagde godt nok lidt til prisen grundet at der fulgte 2 spritnye 3D briller med, som har en listepris på samlet 1500 kr.

Jeg kan ikke helt se hvorfor jeg skal fremgå som jeg ved ikke hvad, for I nævner mit navn flere gange.

Jeg har solgt et TV i mint conditon, en dansk supporteret model, og oven i købet med 18 måneders garanti. Havde jeg ikke kunne sælge mit TV til den annoncerede pris, havde jeg såmænd gladeligt beholdt det. 

For min skyld kan I købe jeres grej i udlandet eller en paralle importeret ditto hvor I vil - det er bare ikke det som jeg kan sætte min pris efter, når der ingen sammenhæng er med det I skriver om køb i udlandet m.v.




Redigeret af Hother - 05-Maj-2014 kl. 01:03
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 05:20
Enig.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 06:16
Og lad os så få lukket denne tråd. Varen er solgt.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 06:52
Tråd lukket
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu