|
SOLGT: Pioneer LX-5090H |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det lyder jo uhyrligt med Miele, måske er produktet blevet ringere. Jeg kan jo kun henvise til egne erfaringer og bekendtes. Så vidt jeg husker havde du dit LX5090 i flere år, og var ret glad for det, og henviste ikke sjældent til dette - og solgte det nykalibreret (og uden ret meget at rette som jeg husker det) Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.
Redigeret af Hother - 15-November-2016 kl. 13:59 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg solgte model nr. 2. Den første blev ombyttet. Og hvorfor gøre det til en diskussion om hvorvidt man er glad for produktet eller ej? Det her handler ikke en dyt om følelser, men om hvorvidt det må forventes, at alle Kuro'er lever i 10 år.
Mit eksempel med Miele er blot for at illustrere, at der er en indgroet tro på, at alt hvad den producent spytter ud er det rene guld, og på samme måde er der lidt en tro på, at alle Pioneers TV holder som en kampvogn. |
||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg skriver ikke at alle Kuro holder i 10 år, men at de generelt har en længere levetid end så mange andre TV.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du læste godt hvad det var der startede diskussionen, right? Der er ingen der har påstået, at DU har sagt de holder i 10 år. Nogen har.
|
||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Gør de ikke det.De skriver det ellers på deres hjemmeside. Jeg har lige købt Miele Mvh |
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg tog ikke de 10 år så bogstaveligt. Hertil har jeg færdes diverse fora for længe
Redigeret af Hother - 15-November-2016 kl. 14:38 |
||||
|
||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
I så fald kan jeg sige det samme om det Toshiba tv jeg købte via fælleskøb på denne side d. 18/7-06. Det kører stadig upåklagelig. Dog ikke hos mig. |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er noget vås - som dengang du klogede dig på USB opladning. Jeg er en af dem der har en 427'er der stadig virker. Men - prøv at søg efter 5090 blink codes på Google, så ser du, hvor tidligt 5090 begyndte at gå i stykker! Ikke desto mindre har jeg lige hentet et 5090H og hængt det op i stuen, men er også klar over at det kan "dø" når som helst...... Klaus |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der ER forskel på et 5090 og et KRP i indmaden. Det eneste de har tilfælles er panelet. Komponenterne i KRP modellen er mere robuste og beregnet til at køre 24/7
Og jeg fik ikke skiftet panelet fordi det var istykker, men fordi jeg kunne få det skiftet på garantien pga en enkelt pixelfejl. Der er sgu en forskel til de eksempler vi har set hvor der kommer striber efter 2 år |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det har jeg naturligvis heller ikke belæg for at skrive. Vil nøjes med at konstatere at MIT holder i 10 år eller mere. Og hvordan kan jeg så sige det. Jo jeg har ikke haft det hængt op på et originalt ophæng med 1,5 cm luft som det i linket der er gået i stykker. Mit har hele tiden hængt på et Harald Skrald ophæng med 7,5 cm luft og er derfor aldrig blevet overophedet. Redigeret af Kampus - 15-November-2016 kl. 15:35 |
||||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Folk skriver hvad de tror er rigtigt, ind imellem skriver folk noget forkert - det gør du såmænd også, ligesom jeg gør.
|
||||
|
||||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Åh, hvor kan det dog være belastende at høre på du skal snakke dit tv op. Alle elektonikprodukter er egnet til at køre 24/7 sålænge de kan komme af med varmen. Det kan et 5090 sagtens. Jeg har selv haft det. Det var et klasse-tv lavet med gode komponenter. At KRP-serien skulle være SÅ meget bedre et vist bare en Randers-historie.
Pioneer var "the shit" tilbage i 2008. De er overgået for år tilbage og den eneste grund til at de stadig kan sælges er fordi nogle er romantiske omkring tiden de havde deres storhedstid. |
||||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |