|
SOLGT --- V/S: iMac 24" 2007 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2013 kl. 21:49 |
Hvad vil I tro sådan en kan sælges til. Jeg har svært ved selv at sætte en pris på den, så prøver at finde ud af om, det kan betale sig at sælge den eller jeg bare skal beholde den til sjov og leg.
Specifikationer iMac 24" (1920x1200) medio 2007 (iMac7,1) 2,4 Ghz Intel Core 2 Duo Radeon HD 2600 Pro 256 MB 4 GB DDR2 RAM 500 GB Harddisk Det er jo en ældre model efterhånden og den har et par skrammer hist og her. Har forsøgt at fange det på billederne. Og så har skærmen et lettere gulligt skær over sig, som især er syngligt ved hvide baggrunde. Den har stået i et hjem, hvor der bliver røget en pibe i ny og næ, så det er sikkert derfor. Tal-tasterne på keyboardet fungerer ikke. Musen virker fint. Den befinder sig i Aarhus. ![]() Her kan man se det gullige skær på den hvide baggrund (og i den yderste højre side kan man ane et eller andet skidt jeg ikke kan få af. Det ligner stænk af væske): ![]() En ridse nederst på højre side: ![]() Og nogle flere ridser øverst på rammen: ![]() Hvad vil I tro den kan skal koste?
Redigeret af Martin K - 01-Maj-2013 kl. 13:09 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville ikke kaste 500 efter den.
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Tror nu heller ikke du skal regne med det store pga dens fejl, dog vil det jo ikke være første gang man ser en mac "ryge" til overpris
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
500kr byder jeg gerne så da:-)
|
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
600,-
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
700,-
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
750 afhentet i dag.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
800 afhentet.
|
|
![]() |
|
1000 afhentet
|
|
![]() |
|
1200 afhentet.
|
|
![]() |
|
1500
|
|
![]() |
|
Martin K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Status: Offline Point: 14 |
Tak for vurderingerne og buddene indtil videre alle sammen. Jeg har været lidt omkring på DBA m.m. for at få en fornemmelse af prislejet og de går for en del mere end jeg troede. Jeg lader den være til salg til i morgen eftermiddag, hvor den går til højeste bud (eller inden, hvis nogen vil give "slå-til-prisen" på 2.600).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |