recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 21-September-2012 kl. 16:43
Jeg sælger en helt ny, uudpakket Boxee box. Den gamle jeg havde sagde pludselig PUF i formiddags, så jeg har været nede at få den byttet i Elmutanten i dag. Jeg sælger den fordi jeg simpelthen ikke fik brugt den gamle nok. Den gamle nåede nok at være tændt i 10 timer siden jeg købte den i starten af juni.

Så det drejer sig om denne her:
Kvitteringen er ny fra i dag, så der er 2 års reklamationsret fra dags dato og ikke fra juni.

HBO 650kr.

Svinet befinder sig i Hillerød og kan afhentes på adressen, eller kan den sendes med GSL på købers regning.

Mvh Anders

Redigeret af Nagash - 25-September-2012 kl. 03:57
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 16:47
byder 650 plus gls porto

hvor længe kører den ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 16:56
Indtil søndag aften. Skal alligevel arbejde hele weekenden.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 11:16
Bump
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 12:36
kan du ikke bare tage der ud og få penge tilbage på den. men kender ikke regler på den punkt. eller ikke læst dem
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:14
Søndag aften kl?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:14
Det kan du ikke ved RMA sag. Butikken skal have lov til at udbedre fejlen.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:18
Det bliver nok først natten til mandag. Jeg har først fri kl 22. og så kræver det, at jeg ikke er så træt, at jeg ikke orker at tænde computeren når jeg når hjem. (Jeg skriver fra min tablet lige nu) Sådan går det altså, når man midt i sin vagt, bliver ringet op, og får at vide, at man først bliver afløst 4 timer for sent, så ens 12 timers vagt bliver til en 16 timers vagt :(
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 17:15
700 plus porto budt
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 18:20
Noteret
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 18:22
En apple tv 2 fra 16.02.2012 (elgiganten) + 350 cash til dig.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 18:24
Nej tak. Når jeg ikke fik brugt min Boxee, så får jeg heller ikke brugt en aTV :)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu