|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 16:43 |
Jeg sælger en helt ny, uudpakket Boxee box. Den gamle jeg havde sagde pludselig PUF i formiddags, så jeg har været nede at få den byttet i Elmutanten i dag. Jeg sælger den fordi jeg simpelthen ikke fik brugt den gamle nok. Den gamle nåede nok at være tændt i 10 timer siden jeg købte den i starten af juni.
Så det drejer sig om denne her: ![]() Kvitteringen er ny fra i dag, så der er 2 års reklamationsret fra dags dato og ikke fra juni. HBO 650kr. Svinet befinder sig i Hillerød og kan afhentes på adressen, eller kan den sendes med GSL på købers regning. Mvh Anders
Redigeret af Nagash - 25-September-2012 kl. 03:57 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
byder 650 plus gls porto
hvor længe kører den ? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Indtil søndag aften. Skal alligevel arbejde hele weekenden.
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
kan du ikke bare tage der ud og få penge tilbage på den. men kender ikke regler på den punkt. eller ikke læst dem
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Søndag aften kl?
|
|
![]() |
|
Det kan du ikke ved RMA sag. Butikken skal have lov til at udbedre fejlen.
|
|
![]() |
|
Det bliver nok først natten til mandag. Jeg har først fri kl 22. og så kræver det, at jeg ikke er så træt, at jeg ikke orker at tænde computeren når jeg når hjem. (Jeg skriver fra min tablet lige nu) Sådan går det altså, når man midt i sin vagt, bliver ringet op, og får at vide, at man først bliver afløst 4 timer for sent, så ens 12 timers vagt bliver til en 16 timers vagt :(
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
700 plus porto budt
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Noteret
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
En apple tv 2 fra 16.02.2012 (elgiganten) + 350 cash til dig.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Nej tak. Når jeg ikke fik brugt min Boxee, så får jeg heller ikke brugt en aTV :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |