|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 09:35 |
Solgt
Redigeret af Aim - 26-Januar-2015 kl. 10:41 |
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis prisen kan komme ned i nærheden af 1000,- så kunne jeg godt være en interesseret køber, afhentet på adressen.
Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
hvis prisen kommer i nærheden af badsteds priside, melder jeg mig også som interesseret
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
1600 kr er en fin pris ca ½ af nypris.. jeg burde cykle fra Ringsted og hente dem.....
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Jeg tænkte det samme, Henrik_s. Nyprisen er 3.495 i Hifi-klubben, så 1.600 er synes at være en meget fair pris, når standen er flot. Jeg burde også lige hoppe på cyklen og få lidt frisk aftenluft...!
|
|
![]() |
|
Zarnarkand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Sted: Hobro Status: Offline Point: 19 |
Har du original indpakning?
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Ja de bliver ikke billigere, og jeg mener at jeg har org. emballage liggende på loftet.
|
|
|
|
![]() |
|
Stadig til salg
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Stadig interesseret 😃
Jeg kunne læse på diverse reviews, at de fleste syntes nyprisen var for høj. Jeg mener det samme, så 1000,- kr for et par brugte hovedtelefoner synes jeg er meget rimeligt. Du er velkommen til at kontakte mig. Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Jeg tror bare at de mener at nyprisen er "høj" og ikke "for høj" og der er en væsenlig forskel i den fortolkning.
Prisen er hvad den er, og de bliver under ingen omstændighed solgt til 1000,- , så kan jeg ligeså godt bare gemme dem. Du kan få dem til 1500,- og så bliver det ikke billigere. |
|
|
|
![]() |
|
Fra http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=11&t=1558
Sorensiim: Havde de nu kostet omkring (eller gerne under) kr. 1000,- så ville jeg overveje dem til casual lytning derhjemme... helledie: ...men så skal der lige barberes nogle tusinde kroner af prisen. el_serpiente: ...men lyden er ikke helt på højde med hvad man må forvente til den pris Men held og lykke med salget :-) Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er der læderpuder på dem? Synes ikke jeg kan se det nogen steder. Har selv et par RS 170, som jeg synes lyder aldeles fremragende. Men pga plastikpuderne er de lidt anstrengende at bære efter en time.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |