recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 10-September-2014 kl. 09:35
Solgt

Redigeret af Aim - 26-Januar-2015 kl. 10:41
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 16:16
Hvis prisen kan komme ned i nærheden af 1000,- så kunne jeg godt være en interesseret køber, afhentet på adressen.

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 17:31
hvis prisen kommer i nærheden af badsteds priside, melder jeg mig også som interesseret
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 22:30
1600 kr er en fin pris ca ½ af nypris.. jeg burde cykle fra Ringsted og hente dem.....

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 23:02
Jeg tænkte det samme, Henrik_s. Nyprisen er 3.495 i Hifi-klubben, så 1.600 er synes at være en meget fair pris, når standen er flot. Jeg burde også lige hoppe på cyklen og få lidt frisk aftenluft...!
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Zarnarkand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2012
Sted: Hobro
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zarnarkand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 13:48
Har du original indpakning?
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 15:14
Ja de bliver ikke billigere, og jeg mener at jeg har org. emballage liggende på loftet.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2014 kl. 21:09
Stadig til salg
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 01:36
Stadig interesseret 😃

Jeg kunne læse på diverse reviews, at de fleste syntes nyprisen var for høj. Jeg mener det samme, så 1000,- kr for et par brugte hovedtelefoner synes jeg er meget rimeligt.

Du er velkommen til at kontakte mig.

Mvh Henrik Badsted
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 10:12
Jeg tror bare at de mener at nyprisen er "høj" og ikke "for høj" og der er en væsenlig forskel i den fortolkning.

Prisen er hvad den er, og de bliver under ingen omstændighed solgt til 1000,- , så kan jeg ligeså godt bare gemme dem.
Du kan få dem til 1500,- og så bliver det ikke billigere.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 12:39
Fra http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=11&t=1558

SorensiimHavde de nu kostet omkring (eller gerne under) kr. 1000,- så ville jeg overveje dem til casual lytning derhjemme... 

helledie: ...men så skal der lige barberes nogle tusinde kroner af prisen.

el_serpiente: ...men lyden er ikke helt på højde med hvad man må forvente til den pris

Men held og lykke med salget :-)

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 12:48
Er der læderpuder på dem? Synes ikke jeg kan se det nogen steder. Har selv et par RS 170, som jeg synes lyder aldeles fremragende. Men pga plastikpuderne er de lidt anstrengende at bære efter en time.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu