|
Solgt:Monster Power HTS2600 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2015 kl. 08:41 |
Fed strømrenser fra Monster Power HTS2600. Har selv været meget glad for den, men den ryger videre nu, da jeg er ved at rydde op, i alt jeg har stående. Der er desuden filtrering eller hvad det hedder til Radio og TV. Den er udviklet specielt til biograf og der er udgang til effekt og audio video kilder med schuko stik. Købt som demo. Dæmper RFI Støj og beskytter mod overspænding d.v.s lynnedslag.
Der står Home Theater Refernce Power Center. With Clean Power Stage 2 v. 2 Filtering Redigeret af JackD84 - 17-Oktober-2015 kl. 09:38 |
|
![]() |
|
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har måske allerede køber til 2000 kr. har set dem gå på ebay til omkring 3000 kr på aktion. Min er en demo
Redigeret af JackD84 - 20-September-2015 kl. 08:42 |
|
![]() |
|
Slå til pris. 1800 kr.
|
|
![]() |
|
Skal lige sige dæmper også støj på billede og lyd, og der er overslags lydnedslag sikring på LAN kabel og til Radio/TV og galvanisk adskillelse. Perfekt til hjemmebio og så ser den knald godt ud.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Kan den sendes?
|
|
![]() |
|
Ja, det vil jeg mene den kan. Men køber betaler porto og den bliver pakket forsvarligt ind.
Redigeret af JackD84 - 15-Oktober-2015 kl. 12:44 |
|
![]() |
|
Er sikkert solgt til afhentning.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |